Ως προς τον πυρήνα του σχεδίου νόμου, στην εισηγητική έκθεση αναφέρεται ότι επιδιώκονται ο εκσυγχρονισμός διατάξεων που διέπουν την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ειδικότερα:
α) η στήριξη της μάθησης και η βελτίωση της απόδοσης των μαθητών και παράλληλα η αποφυγή της οικονομικής επιβάρυνσης των οικογενειών των μαθητών,
β) η υποβοήθηση των μαθητών στη λήψη αποφάσεων για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία, η ανίχνευση των κλίσεων και ενδιαφερόντων των μαθητών και η πληρέστερη πληροφόρηση και ψυχοπαιδαγωγική καθοδήγησή τους,
γ) η στήριξη των μαθητών των απομακρυσμένων - ορεινών περιοχών για τη φοίτησή τους στο γυμνάσιο και την ολοκλήρωση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης μέσω της λειτουργίας των αυτόνομων τάξεων,
δ) η επιστημονική ενίσχυση της διαχείρισης των αναφορών της ειδικής ψηφιακής πλατφόρμας μέσω του θεσμού των Ειδικών Συμβούλων τόσο σε επίπεδο σχολικής μονάδας όσο και σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης σχετικά με ειδικά επιστημονικά θέματα και κατευθύνσεις και κυρίως επί σοβαρών περιστατικών ενδοσχολικής βίας καθώς και η υλοποίηση εκστρατειών ενημέρωσης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας.
Μεταξύ των θεμάτων που ρυθμίζονται για την Ανώτατη εκπαίδευση είναι η αντιστοίχιση των Τμημάτων των Σχολών Μηχανικών Πανεπιστημίου προς τα Τμήματα Πολυτεχνικών Σχολών ΑΕΙ, η τροποποίηση των διατάξεων που αφορούν στις μεταβολές των ακαδημαϊκών μονάδων επιπέδου τμήματος ΑΕΙ, ώστε η κατάργηση και η μετονομασία τους, εφόσον δεν πραγματοποιείται μεταβολή του επιστημονικού πεδίου που θεραπεύουν, να πραγματοποιούνται με απόφαση οργάνων του ιδρύματος, ύστερα από σύμφωνη γνώμη της ΕΘΑΑΕ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr