Όπως εξήγησε στον ΣΚΑΪ, στόχος είναι «να υπάρχει ένας φορέας υπεύθυνα πάνω από όλους τους οργανισμούς, υπηρεσίες -δημόσιες και ιδιωτικές- που θα μας προστατεύει από επιθέσεις».
Μάλιστα, τόνισε ότι πρέπει «να διασφαλίσουμε όλες αυτές τις υποδομές ώστε να μην επιτρέψουμε σε κάποιον κακόβουλο την εισβολή στα προσωπικά μας δεδομένα. Ωστόσο, και οι πολίτες πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί».
Είπε ακόμα ότι «έρχεται μια ευρωπαϊκή νομοθεσία η οποία βάζει πλέον νέες βάσεις και υποχρεώνει τις πλατφόρμες να ακολουθούν συγκεκριμένα πρωτόκολλα. Κάθε χώρα δημιουργεί την δική της αρχή, τον δικό της φορέα ο οποίος θα στέλνει ακόμη και αυθημερόν στις πλατφόρμες τις καταγγελίες και εκείνες με την σειρά τους θα πρέπει σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα να απαντούν».
300.000 ερωτήσεις στον ψηφιακό βοηθό
Ο κ. Παπαστεργίου είπε ακόμα ότι μέχρι στιγμής υποβλήθηκαν στον ψηφιακό βοηθό 300.000 ερωτήσεις, ενώ στο Gov.gr Wallet περίπου 160.000 πολίτες «κατέβασαν» στο κινητό τους την εφαρμογή my Auto, η οποία συγκεντρώνει όλες τις πληροφορίες για το αυτοκίνητό μας.
Ο υπουργός επανέλαβε ότι στις επόμενες μέρες θα προστεθούν στο wallet και η κάρτα αιμοδότη, αλλά και η ακαδημαϊκή ιδιότητα και οι επαγγελματικές ιδιότητες.
Όσον αφορά στον προσωπικό αριθμό ανέφερε ότι «θα είναι ο αριθμός που θα μας ανοίγει οποιαδήποτε διαδικασία στο Δημόσιο. Στο πίσω μέρος της ταυτότητάς μας θα γράφεται ο προσωπικός αριθμός».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr