«Σήμερα το μεσημέρι έχουμε συνάντηση με τον αναπληρωτή υπουργό Αθλητισμού και τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη προκειμένου να δούμε και να συζητήσουμε με τις ΠΑΕ, τα μέτρα που έχουμε αποφασίσει και τον τρόπο και χρόνο υλοποίησης.
Αυτό το πρόβλημα που πάμε να λύσουμε είναι ότι πλέον η αστυνομία δεν θα έχει 300 ανθρώπους σε κάθε γήπεδο κάθε Κυριακή. Σήμερα υπάρχει ψηφιακό εισιτήριο αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν ελέγχεται από κανέναν αν μπήκε ο ίδιος που το έβγαλε ή κάποιος φίλος του. Το εισιτήριο γραφεί ένα όνομα, δεν το κοιτάζει κανείς, μπαίνει μέσα. Δεν είναι εύκολο να έχουμε ανθρώπους για ταυτοποίηση, δεν μπορεί ν γίνεται ταυτοποίηση από έναν οποιοδήποτε άνθρωπο ή έναν σεκιούριτι και πάμε να βρούμε άλλες λύσεις.
Η λύση έρχεται από την τεχνολογία, εκδίδοντας το εισιτήριο και κατευθυνόμαστε μετά το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνών του Κράτους. Εκεί το κράτος έχει τα κινητά τηλέφωνα των πολιτών για να πάρουμε τον κωδικό επιβεβαίωσης για να κάνουμε διαδικασίες στο Taxis. Εκεί θα «κλειδώνει» το εισιτήριο στον αριθμό τηλέφωνου που έχουμε δώσει. Το εισιτήριο πάει στο wallet, δεν θα αντιγράφεται δεν θα είναι qr code για να το βγάλουμε φωτογραφία και να το δώσουμε σε κάποιον άλλον. Για τα παιδιά, είτε στο κινητό αν είναι πάνω από 15 ετών είτε στο κινητό του μπαμπά που θα ανοίγει για ανάλογο αριθμό εισιτηρίων. Τα ανήλικα παιδιά θα τακτοποιούνται μέσω του γονέα», υπογράμμισε χαρακτηριστικά στο Mega.
Και συνέχισε: «Σήμερα θα συναντηθούμε με τις ΠΑΕ για να δούμε πλέον ποιος είναι ο χρόνος που απαιτείται για να προσαρμοστούν τα γήπεδα και σε αυτό, δεν είναι κάτι δύσκολο ως τεχνολογία. Το άλλο κομμάτι είναι το θέμα των καμερών που πρέπει να επιλύσουμε για να είμαστε ασφαλείς στο γήπεδο».
Ρωτούν τον ψηφιακό βοηθό για επίλυση των… ερωτικών τους
Για τον προσωπικό βοηθό ( myAIgov.gr) και την εισαγωγή της τεχνητής νοημοσύνης για την επίλυση ζητημάτων για τις κρατικές υπηρεσίες, επεσήμανε ότι «είναι η πρώτη φορά που βάζουμε νέες τεχνολογίες για να κάνουμε τη ζωή των πολιτών πιο εύκολη. Ουσιαστικά βάζουμε έναν βοηθό να ψάξει τις 1620 ψηφιακές υπηρεσίες, τις 3270 διαδικασίες του δημοσίου, και δίνουμε την δυνατότητα στον πολίτη, ακόμα και αν δεν ξέρει ακριβώς πού είναι αυτό που ψάχνει και τι είναι αυτό να το βρει απλώς γράφοντας την ερώτησή του στα ελληνικά».
Όσον αφορά τις πιο συνήθεις ερωτήσεις που δέχεται, σημείωσε ότι «οι πιο συνήθεις ερωτήσεις έχουν να κάνουν με την επικαιρότητα, για ταυτότητες διαβατήρια και τώρα τελευταία για την ταυτότητα των ζώων συντροφιάς. Η αλήθεια είναι ότι οι Έλληνες είναι αρκετά “περίεργοι” και ρωτούν και άλλα πράγματα, ακόμα και για επίλυση των ερωτικών τους. O οδηγός δεν γίνει απαντήσεις σε αυτά».
Και συμπλήρωσε: «Έχει ένα μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης που έχει όλη τη βάση δεδομένων του gov.gr και την πλατφόρμα με όλες τις διαδικασίες του ελληνικού δημοσίου. Για τα τιμολόγια ρεύματος, μπορεί να απαντήσει ποιο να επιλέξεις, όχι την εταιρεία αλλά το καταναλωτικό προφίλ».
Καταλήγοντας, ο κ. Παπαστεργίου τόνισε: «Δεν δίνουμε ποτέ κωδικούς taxis ούτε από τράπεζες. Για το μητρώο ζώων συντροφιάς, η νομοθεσία βγήκε πριν από 1,5-2 χρόνια. Υπάρχει πλέον καινούρια βάση δεδομένων που έχει να κάνει με όλο το φάσμα ιατρικού φακέλου, φιλοζωικές, και τα λοιπά. Σε περίπτωση θανάτου πρέπει να το δηλώσουμε ή αν το χάσουμε».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr