Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης συνεχίζοντας τον πολιτοκεντρικό σχεδιασμό των υπηρεσιών, ο οποίος με μεγάλη επιτυχία έχει ήδη υιοθετηθεί από την προηγούμενη τετραετία, αποδίδοντας καρπούς και κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των πολιτών, συνεχίζει δυναμικά. Οι νέες υπηρεσίες που προστέθηκαν αφορούν σε 15 διαφορετικά Υπουργεία, Ανεξάρτητες Αρχές και Φορείς του Δημοσίου.
Ανάμεσα σε αυτές μπορεί κάποιος να βρει: τις αιτήσεις επιδοτήσεων προσωρινής στέγασης και αποζημίωσης επιχειρήσεων για τους πληγέντες από τις πλημμύρες, το πιστοποιητικό πολυτεκνικής ιδιότητας, το voucher για τη μετατροπή κτιρίων σε «έξυπνα» από το πρόγραμμα Smart Readiness, τις έξι διαφορετικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ. όπως η ένσταση για πράξη βεβαίωσης παράβασης και πολλές ακόμα.
Αυτή τη στιγμή το gοv.gr παρέχει ήδη 1.602 ψηφιακές υπηρεσίες. Πώς μεταφράζεται αυτό; Σε 8.301.530 διακριτούς πολίτες, οι οποίοι έχουν εκδώσει ένα τουλάχιστον έγγραφο ή έχουν υποβάλει μία ηλεκτρονική δήλωση μέσω του gov.gr από την έναρξή του μέχρι και τον Οκτώβριο του 2023. Ή αν θελήσουμε να το μεταφράσουμε σε επισκέψεις σε : Πρόκειται πρακτικά για 259.145.465 διακριτές επισκέψεις πολιτών στο gov.gr, οι οποίες είχαν ως αποτέλεσμα την έκδοση ενός τουλάχιστον εγγράφου ή την υποβολή μιας ηλεκτρονικής δήλωσης.
«Στόχος μας να βελτιώνουμε καθημερινά την εμπειρία των πολιτών στην επαφή τους με το Δημόσιο και να πετύχουμε στο τέλος της τετραετίας το milestone που έχει θέσει ο Πρωθυπουργός, να έχουμε ψηφιοποιήσει το σύνολο των διαδικασιών του Δημοσίου.
Σύντομα το gov.gr με τον ψηφιακό βοηθό, θα βάλει το Δημόσιο στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης. Μια αλλαγή που θα κάνει την καθημερινότητα των πολιτών ακόμα πιο απλή, ακόμα πιο φιλική.», συμπληρώνει στην ανάρτησή του ο κ. Παπαστεργίου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr