Μειώσεις μεγαλύτερες του 5% έχει επιφέρει το νέο πλαίσιο με τις «κλειδωμένες» τιμές για ένα εξάμηνο, που εφαρμόζεται στα σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Κώστας Σκρέκας μιλώντας την Πέμπτη (9/11) στην Ολομέλεια.
«Εμείς ερχόμαστε και λέμε να μειωθούν οι τιμές και τροφίμων και άλλων προϊόντων-απορρυπαντικά, καθαριστικά, σαμπουάν, προϊόντα προσωπικής φροντίδας-για τουλάχιστον 6 μήνες και για τουλάχιστον 5%. Τα αλεύρια μειώθηκαν 10%, τα δημητριακά 7%, πάρα πολλά προϊόντα έχουν μειωθεί 8%. 'Αρα τελικά δεν είναι μόνο 5% η μείωση, είναι μεγαλύτερη. Και από τη στιγμή που σημαίνεται το προϊόν, κλειδώνει η τιμή, αντί γι αυτό το ασανσέρ που βλέπουμε με το ‘ένα συν ένα', με εκπτωτικό κουπόνι 30%, που έχει μετατρέψει σε παζάρι την αίθουσα του σούπερ μάρκετ και ο καταναλωτής δεν ξέρει τελικά ποια είναι η τιμή του προϊόντος. Και γι΄αυτό, μελετάμε παρέμβαση, ώστε να αλλάξει και τελικά να υπάρχει διαφάνεια στις τιμές και να ξέρει ο καταναλωτής σε ποια τιμή ακριβώς αγοράζει και από ποιο κατάστημα πρέπει να αγοράζει», είπε ο υπουργός Ανάπτυξης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr