Στη δήλωσή του ο κ. Φάμελλος αναφέρει ακόμα:
Η παραχώρηση πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του Οργανισμού Λιμένα Ηγουμενίτσας (ΟΛΗΓ) στον όμιλο Grimaldi δημιουργεί ιδιωτικό μονοπώλιο στο λιμάνι, αλλά και οδηγεί στη δημιουργία ιδιωτικού μονοπωλίου στην ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας- Ιταλίας, εφόσον ο βασικός πελάτης είναι και νέος μεγαλομέτοχος του ΟΛΗΓ.
Η ιδιωτικοποίηση/παραχώρηση θα προκαλέσει την ακύρωση μεγάλων επενδυτικών σχεδίων για την Ηγουμενίτσα, αφού ο ιδιώτης δεν υποχρεώνεται πλέον σε οποιασδήποτε επένδυση, όπως αυτή της Μαρίνας της Ηγουμενίτσας που υποτίθεται ότι θα υλοποιούνταν.
Αυτό έρχεται σε συνέχεια της ακύρωσης άλλων σπουδαίων έργων επί κυβέρνησης Μητσοτάκη, όπως είναι η δημιουργία του Εμπορευματικού Κέντρου Θεσπρωτίας και η Σιδηροδρομική Εγνατία.
Αγνοείται ο Περιφερειακός άξονας της Ηγουμενίτσας με την ταυτόχρονη σύνδεσή του με το τελωνείο Μαυροματίου στα σύνορα με τη γειτονική Αλβανία που θα έδινε υπεραξία στην περιοχή. Και η παραχώρηση της χερσαίας ζώνης στην τοπική κοινωνία κινδυνεύει να μείνει κενό γράμμα, αφού δεν συνδυάζεται με αντισταθμιστικά που θα εξασφάλιζαν την αξιοποίηση και τη βιωσιμότητα της διαχείρισής της από τους οικείους ΟΤΑ.
Οι επιλογές Μητσοτάκη έρχονται σε πλήρη αντίθεση με το Ευρωπαϊκό μοντέλο αξιοποίησης των λιμανιών όπου, η διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα τους συνδυάζεται με πραγματοποίηση ιδιωτικών επενδύσεων σε επιμέρους δραστηριότητες.
Η εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων με την πώληση του λιμανιού, πέρα από τις οικονομικές της επιπτώσεις, όπως η αύξηση του κόστους στο εισαγωγικό και στο εξαγωγικό εμπόριο, υπονομεύει τη δυνατότητα της χώρας να παρεμβαίνει σε μια περιοχή με ιδιαίτερο γεωπολιτικό ενδιαφέρον, συγκεκριμένα των Δυτικών Βαλκανίων και της Αδριατικής.
Οι ιδεοληπτικές επιλογές της κυβέρνησης Μητσοτάκη υποθηκεύουν το μέλλον της χώρας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr