Χαρακτηριστικά ανέφερε:
«Η Νέα Δημοκρατία, αντιλαμβάνεται την αξιοπρέπεια με όρους αποκλειστικά κοινωνικούς. Εμείς, στο Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα, με όρους κοινωνικούς και οικονομικούς.
Ποια η διαφορά; Όταν βλέπεις την αξιοπρέπεια με όρους κοινωνικούς, ενεργοποιούνται τα ένστικτά σου, μόνο, όταν ένας συμπολίτης σου τη χάσει».
Και συνέχισε, εξηγώντας τον όρο «οικονομική αξιοπρέπεια» και τον τρόπο που σχετίζεται με το συναίσθημα της σιγουριάς και τη σημασία του για τα ελληνικά νοικοκυριά:
«Ο όρος «οικονομική αξιοπρέπεια» είναι εύπλαστος και άρα χρειάζεται προσδιορισμό. Διότι ταυτίζεται με συναισθήματα. Κυρίως ένα.
Και, ενώ όλοι οι οικονομολόγοι αναγνωρίζουν, σέβονται και αναλύουν αυτό το συναίσθημα, λίγοι νιώθουν άνετα να το ποσοτικοποιήσουν και να το εντάξουν στα μοντέλα τους.
Πολιτικά, όμως, έχει τεράστια αξία. Το συναίσθημα που περιγράφω, είναι αυτό της «σιγουριάς». Και ο έλεγχος της κατάστασης είναι βασική συνθήκη, για να νιώθει κάποια ή κάποιος «σιγουριά».
Σε ένα νοικοκυριό, όπως και σε μια επιχείρηση, αφορά το συναίσθημα που νιώθω όταν «μπορώ». Μπορώ να καλύψω τις βασικές και άμεσες ανάγκες μου και μπορώ να προγραμματίσω το μέλλον μου.
Είναι το συναίσθημα που αισθάνομαι, όταν νιώθω ικανή ή ικανός. Όταν πιστεύω ότι έχω αξία και ότι αυτή η αξία μού αναγνωρίζεται. Όταν δηλαδή πιστεύω ότι η γνώση, το ταλέντο, η δεξιότητα, ο τρόπος ζωής μου, μού δίνουν τη δυνατότητα να ζήσω τη ζωή μου και να προοδεύσω».
Αφού άσκησε κριτική στην επιδοματική πολιτική των «Pass», έθεσε ερωτήματα προς την Κυβέρνηση σχετικά με τον τρόπο που αυτά επηρεάζουν την ελληνική κοινωνία:
Μας λένε τα non paper της Νέας Δημοκρατίας ότι ο πληθωρισμός, στις χώρες που μείωσαν τον ΦΠΑ, αυξήθηκε.
Και τι σας λέει ότι ο πληθωρισμός που εμμένει και καλπάζει, στα τρόφιμα και τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια στην Ελλάδα, δεν οφείλεται στο ότι τα PASS διατήρησαν ψηλά τη ζήτηση σε αυτά τα προϊόντα;
Να το ρωτήσω διαφορετικά: Για ποια προϊόντα που δώσατε PASS έχουν πέσει οι τιμές; Δεν θα βρείτε.
Δεύτερη ερώτηση που μας κάνετε: Αν διαφωνείτε με τα PASS, γιατί τα ψηφίσατε;
Διότι καθυστερήσατε τόσο πολύ να πάρετε μέτρα για την ακρίβεια, να κάνετε ελέγχους σε κάθε κρίκο της εφοδιαστικής αλυσίδας που, σήμερα πια, η ακρίβεια δεν θίγει απλά την αυτοπεποίθηση του πολίτη αλλά και τη δυνατότητά του για επιβίωση.
Με λόγια επίκαιρα, μας ζητάτε να σβήσουμε μια φωτιά που εσείς ανάψατε. Τι θα κάνουμε; Θα αφήσουμε το δάσος να καεί, επειδή διαφωνούμε στο πόσο και πώς να το προστατέψουμε; Προφανώς όχι.
Τρίτη ερώτηση: «Μα, αν αυτό που κάνουμε είναι τόσο κακό, γιατί μας ψήφισαν με τέτοιο ποσοστό οι πολίτες στις τελευταίες εκλογές;» Εδώ είναι για εμάς, στο ΠΑΣΟΚ, όλη η ουσία. Διότι ο κόσμος σάς συνέκρινε με τον ΣΥΡΙΖΑ, ένα κόμμα που δεν έχει πολύ διαφορετική αντίληψη για τον ρόλο τού κράτους και την αξιοπρέπεια τού ανθρώπου.
Κλείνοντας, ο Παύλος Γερουλάνος, αναφέρθηκε στον ρόλο του ΠΑΣΟΚ και στο τι οφείλει να κάνει, ώστε να ξανανιώσει σιγουριά η Ελληνίδα και ο Έλληνας:
«Δική μας δουλειά, είναι να πάρουμε την Ελληνική κοινωνία μακριά από αυτό το γήπεδο της ανασφάλειας και του κράτους-πατερούλη και να τη γυρίσουμε πίσω σ’ αυτό της αυτοπεποίθησης και της αξιοπρέπειας.
Εκεί, που το κράτος είναι αρωγός, όχι αφού αλλά ώστε, καμία Ελληνίδα και κανένας Έλληνας να μη χάσουν την αξιοπρέπειά τους.
Εκεί, που θα νιώθουμε όλοι σιγουριά, ώστε να επενδύουμε στο μέλλον μας, στο μέλλον των παιδιών μας, και στο μέλλον της πατρίδας μας.
Και αυτό θα κάνουμε».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr