Όπως ανέφερε σε μονόλεπτη παρέμβαση του στην Ολομέλεια, «στην Ελλάδα ζούμε τη σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών, προδιαγεγραμμένο έγκλημα με 57 νεκρούς. Εκατοντάδες χιλιάδες λαού και νεολαίας, με απεργίες και διαδηλώσεις απαιτούν να μην συγκαλυφθεί το έγκλημα, να τιμωρηθούν οι πραγματικοί ένοχοι».
Δεν ήταν ούτε "ανθρώπινο λάθος", ούτε "κακιά στιγμή", υποστήριξε ο Έλληνας ευρωβουλευτής.
Ήταν αποτέλεσμα της ευρωενωσιακής στρατηγικής της απελευθέρωσης των μεταφορών, του τεμαχισμού και της παράδοσής τους σε μονοπωλιακούς ομίλους, με μειωμένο προσωπικό χωρίς ασφάλεια δικτύου.
Όπως δε τόνισε, αυτή η ευρωενωσιακή στρατηγική κόστισε 636 θύματα μόνο το 2021, στην ΕΕ όπου μόλις το 13% του κεντρικού δικτύου καλύπτεται από συστήματα τηλεδιοίκησης.
Σύμφωνα με έκθεσή του Ευρωκοινοβουλίου που μόνο το ΚΚΕ καταψήφισε, προκλητικά δικαιολογούνται οι όμιλοι για τη μη εφαρμογή συστημάτων ασφαλείας, εάν αυτό βλάπτει την κερδοφορία τους.
Καταλήγει δε, λέγοντας ότι, αυτό είναι το Ευρωκοινοβούλιο που απέρριψε ακόμα και συζήτηση στην Ολομέλεια για τα Τέμπη. Αυτή την ΕΕ θέλουν "πραγματογνώμονα" τα ελληνικά αστικά κόμματα, που κυβερνούν υλοποιώντας την επικίνδυνη στρατηγική της.
Νίκος Ρούσσης – Στρασβούργο
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr