«Υπάρχει ένα μεγάλο γιατί, το οποίο ανέδειξε και ο Πρόεδρος μας από την πρώτη στιγμή, μιλώντας από τον τόπο του δυστυχήματος. Γιατί να αφεθεί η ασφάλεια τόσων ανθρώπων και οι ζωές τους, στα χέρια ενός ανθρώπου, από τη στιγμή που υπάρχουν τα τεχνολογικά μέσα, για να προλαμβάνεται ή να καταστέλλεται το ανθρώπινο λάθος; Πειστικές απαντήσεις, δεν έχουμε ακούσει. Γι’ αυτό, λέμε ότι υπάρχουν σαφέστατες πολιτικές ευθύνες.
Ο Υπουργός, λίγες μέρες πριν το δυστύχημα, διαβεβαίωνε τη Βουλή για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων. *Όποιο βιβλίο και εάν ανοίξετε περί υπουργικής ευθύνης οπουδήποτε στον κόσμο, θα δείτε ότι ένας Υπουργός όταν ισχυρίζεται ότι εξασφαλίζει την ασφάλεια και μετά συμβαίνει ένα δυστύχημα, έχει υποκειμενική πολιτική ευθύνη», είπε χαρακτηριστικά στον ΣΚΑΪ.
Ο κ. Δουδωνής τόνισε ότι οι πολιτικές ευθύνες πρέπει να αναζητηθούν πολύ ψηλά, έως την ηγεσία της σημερινής κυβέρνησης.
«Το να λέει ο Πρωθυπουργός ότι υπάρχει αντικειμενική πολιτική ευθύνη δηλαδή δεν έχει κανένα φταίξιμο ο κ. Καραμανλής, συνιστά προσβολή στη νοημοσύνη του ελληνικού λαού και βέβαια παντελή άγνοια της πολιτικής ευθύνης εν γένει. Εκτός αν εννοεί ο Πρωθυπουργός όταν λέει ότι δεν φταίει ο κ.Καραμανλής ότι το φταίξιμο είναι δικό του. *Γιατί επιτελικό κράτος σημαίνει και επιτελικές ευθύνες και επιτελικές ευθύνες σημαίνει ότι ο κύριος πολιτικός υπόλογος είναι το Μέγαρο Μαξίμου και προσωπικά ο ίδιος ο πρωθυπουργός».
Επεσήμανε και τις αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στην υλοποίηση της Σύμβασης 717, η οποία είχε ως αντικείμενο την αναδιάταξη της σηματοδότησης στο σιδηροδρομικό δίκτυο, επί κυβερνήσεων Νέας Δημοκρατίας και ΣΥΡΙΖΑ: «Έχουμε μιλήσει πολλές φορές για τη σύμβαση την 717 η οποία έχει πάρει σειρά παρατάσεων. Άλλες παρατάσεις έγιναν την περίοδο της διακυβέρνησης Σύριζα, άλλες παρατάσεις την περίοδο διακυβέρνησης της ΝΔ.
Στην προεκλογική εκδήλωση της ΝΔ για τις μεταφορές, ήταν και ο κ. Καραμανλής και ο μετέπειτα Γενικός Γραμματέας και ο τότε υποψήφιος πρωθυπουργός και λέγανε τότε ότι γνωρίζουν το πρόβλημα της ασφάλειας και ότι θα το λύσουν. Άρα γνώριζαν το πρόβλημα».
Παράλληλα, ανέδειξε και τις παράνομες, όπως ισχυρίζεται, διαδικασίες που ακολουθήθηκαν για τη μετάταξη του Σταθμάρχη από το Υπουργείο Παιδείας στον ΟΣΕ, σημειώνοντας: «Ο κ. Βορίδης είπε ότι ο Σταθμάρχης, είχε προσληφθεί νόμιμα. Είπε ψέματα. Γιατί η μετάταξη με πάγια νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας, αναλύεται σε απόλυση και πρόσληψη. Άρα η πρόσληψη πρέπει να τηρεί τους όρους της προκήρυξης . Την ηλικία την είχε υπερβεί ο Σταθμάρχης. Γιατί προσελήφθη παράνομα;
Την ίδια στιγμή, ο Πρόεδρος της ΕΡΓΟΣΕ ο κ. Βίνης είχε υπογράψει υπέρ του κ. Μητσοτάκη στις εσωκομματικές εκλογές. Αυτό είναι το κομματικό κράτος. Και αυτό πρέπει να αλλάξουμε όλοι μαζί».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr