Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Καραμανλής, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες των χωρών για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης και ευρύτερα των εναλλακτικών καυσίμων στον τομέα των μεταφορών.
Ο υπουργός ανέδειξε τη δουλειά που έχει γίνει τα τελευταία 3,5 χρόνια στην Ελλάδα προς την κατεύθυνση αυτή, ενώ τόνισε πως «κινηθήκαμε με βασικό άξονα την ανανέωση του στόλου οχημάτων που κινείται στους δρόμους μας. Μέσα από επιδοτήσεις και οικονομικές διευκολύνσεις, δόθηκε η δυνατότητα στους ιδιώτες να αντικαταστήσουν τα συμβατικά αυτοκίνητα με ηλεκτροκίνητα κι έτσι, από το 0,4% που είμασταν το 2019 φτάσαμε σήμερα σε 7% ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα».
Παράλληλα, ο υπουργός αναφέρθηκε στο πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου αστικών συγκοινωνιών που έχει ξεκινήσει για Αθήνα και Θεσσαλονίκη. «Για τα δύο αυτά βεβαρημένα αστικά κέντρα της χώρας σχεδιάσαμε και ξεκινήσαμε να υλοποιούμε ένα φιλόδοξο πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου αστικών συγκοινωνιών με φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα – ηλεκτροκίνητα και LNG – και στόχο έως το 2025 σημαντικό ποσοστό του στόλου να καλύπτεται από αυτά», επισήμανε ο κ. Καραμανλής.
«Αξιοποιήσαμε την ψηφιοποίηση του τομέα και δημιουργήσαμε ηλεκτρονικό μητρώο φορέων ηλεκτροκίνησης, ώστε να υπάρχει διαφάνεια και ενημέρωση του κοινού, ενώ αναπτύξαμε σχετικές εφαρμογές για τον εντοπισμό ηλεκτροφορτιστών κατά μήκος του δικτύου μας», σημείωσε ο ίδιος.
Τέλος, ο Υπουργός υπογράμμισε ότι «η τεχνολογία υδρογόνου αποτελεί για εμάς επιλογή και για το λόγο αυτό διερευνούμε τις δυνατότητες εισαγωγής της και στο στόλο των αστικών συγκοινωνιών. Κάναμε σημαντικά βήματα, ωστόσο οι προκλήσεις είναι μπροστά μας».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr