Ήδη τον Ιανουάριο προστέθηκαν εννέα ακόμα υπηρεσίες.
Συγκεκριμένα:
Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων
* Καταγγελία καταναλωτή
* Υπαγωγή επενδυτικού σχεδίου στον Ν. 4887/2022 για την επιχειρηματικότητα 360
Υπουργείο Εσωτερικών
* Πορεία υπόθεσης κτήσης ιθαγένειας
Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας
* Πρόγραμμα επιδότησης ηλεκτρικού ταξί - Πράσινα ταξί
Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ)
* Έναρξη ατομικής επιχείρησης
Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ)
* Εφάπαξ χρηματική παροχή 300Euro για μακροχρόνια (άνω των 5 ετών) ανέργους
Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ)
* Απονομή σύνταξης ομογενών
* Εξωιδρυματικό επίδομα παραπληγίας
* Προσυνταξιοδοτική βεβαίωση
Στόχος το σύνολο των αλληλεπιδράσεων των πολιτών και των επιχειρήσεων με το κράτος να πραγματοποιούνται ψηφιακά
Με αφορμή την… επέτειο λειτουργίας, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ:
«Η συμπλήρωση τριών ετών από τη λειτουργία του gov.gr αποτελεί για εμάς στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης μια εξαιρετική ευκαιρία να μιλήσουμε αναλυτικά για το νέο πρόσωπο του κράτους. Είναι μια ευκαιρία όχι μόνο να παρουσιάσουμε τις ψηφιακές υπηρεσίες που υλοποιήσαμε, αλλά να αναλύσουμε τη φιλοσοφία, τη δομή και τα επόμενα βήματα του ψηφιακού κράτους».
Όπως επισημαίνει «το gov.gr ήταν και παραμένει μια ομαδική δουλειά. Αποτελεί προϊόν συνεργασίας μεταξύ υπουργείων και κρατικών φορέων, αλλά και αποτέλεσμα της σύμπραξης στελεχών του Δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα. Ομαδική υπόθεση θα είναι και η παρουσίασή του». Αναφερόμενος μάλιστα στην εκδήλωση που έχει οργανώσει το υπουργείο για την Τρίτη 14 Φεβρουαρίου τονίζει ότι «στα διάφορα πάνελ της εκδήλωσης θα έχουμε την ευκαιρία να ακούσουμε ορισμένους από τους 'αφανείς ήρωες' αυτής της καθημερινής προσπάθειας».
Ο υπουργός υπογραμμίζει ότι «η πρόοδος που έχουμε ήδη καταγράψει αποτυπώνεται τόσο στην καθημερινότητα όλων των πολιτών, όσο και στους αριθμούς. Ο τριπλασιασμός των ψηφιακών υπηρεσιών - από τις 501 σε πάνω από 1.500 - έχει παράξει σχεδόν εκατονταπλάσιες ψηφιακές συναλλαγές με το Δημόσιο. Και ακριβώς αυτή η εκθετική αύξηση από τα 8,8 εκατομμύρια ψηφιακές συναλλαγές το 2018 στα 772 εκατομμύρια του 2022 μεταφράζεται σε πάνω από 100 ουρές που γλιτώνει κάθε χρόνο κατά μέσο όρο ένας πολίτης.
Ωστόσο, η εκδήλωσή μας δεν θέλουμε να λειτουργήσει απλά σαν ένας απολογισμός, αλλά φιλοδοξούμε να αποτελέσει μια εικόνα από το προσεχές μέλλον - πώς, δηλαδή, οραματιζόμαστε το gov.gr στην τελική του εκδοχή. Ο στόχος μας είναι οριοθετημένος: θέλουμε στο τέλος της επόμενης τετραετίας το σύνολο των αλληλεπιδράσεων των πολιτών και των επιχειρήσεων με το κράτος να πραγματοποιούνται ψηφιακά».
Καταλήγει μάλιστα λέγοντας ότι «μέσα από την εμπειρία που έχουμε αποκομίσει και με την αξιοποίηση όλων των εργαλείων που αναπτύξαμε την πρώτη μας τετραετία, είμαστε πεπεισμένοι ότι ο στόχος αυτός είναι απόλυτα εφικτός. Εξάλλου, η μεγάλη ανταπόκριση των πολιτών σε κάθε νέα ψηφιακή υπηρεσία που υλοποιούμε αποτελεί για εμάς το μεγαλύτερο κίνητρο για να συνεχίσουμε ψηφιακά, βελτιώνοντας κάθε πτυχή της καθημερινότητάς τους».
Υπενθυμίζεται ότι το gov.gr άρχισε τη λειτουργία του με 501 υπηρεσίες και έχει φτάσει στις 1.514.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr