Παράλληλα, ο κ. Παππάς σημειώνει, στρέφοντας τα πυρά του προς τον αρμόδιο υπουργό, Κώστα Αχ. Καραμανλή:
«Αφού τον απαξίωσε, αφού τον υποβάθμισε, τώρα τον παραχωρεί για λειτουργία στους ιδιώτες, διά της συντήρησης του δικτύου του.
Αφού επί 3,5 χρόνια δεν προχώρησε ούτε χιλιόμετρο συντήρησης, αφού δεν πήγε βήμα παρακάτω από την πρόοδο που επετεύχθη στα έργα επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, αφού «εκτροχίασε» το τρένο και τις σιδηροδρομικές μεταφορές, δίνει σε τρίτους ένα σπουδαίο περιουσιακό στοιχείο του λαού και ένα πολύτιμο εργαλείο ανάπτυξης.
Η επιλογή του νεκρώνει και ένα σημαντικό μέρος του έργου και των αρμοδιοτήτων του ΟΣΕ, ο οποίος όλο και υποβαθμίζεται, μέχρι, προφανώς, να καταλήξει... γενική γραμματεία στο αρμόδιο υπουργείο. Το δε προσωπικό και ο εξοπλισμός του απαξιώνονται.
Ο κ. Καραμανλής θα μείνει στην ιστορία του σιδηροδρόμου με μαύρα γράμματα. Ο τίτλος του «χρήσιμα ανεπαρκή» θα τον ακολουθεί για πάντα».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr