Σκοπός του διαγωνισμού είναι η επιβράβευση δημοσίων υπαλλήλων και λειτουργών, οι οποίοι έχουν συμβάλλει μέσω των ενεργειών και των ιδεών τους στον ψηφιακό μετασχηματισμό και τον εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης στη χώρα μας.
Οι ενδιαφερόμενοι φορείς του δημοσίου, δημόσιοι υπάλληλοι ή λειτουργοί καλούνται από την 1η Φεβρουαρίου και μέχρι την 15η Φεβρουαρίου 2023 να υποβάλουν τις προτάσεις τους στην πλατφόρμα digitalawards.gov.gr, όπου επίσης μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά για τους όρους του διαγωνισμού.
Η ανάδειξη των νικητών και η ειδική εκδήλωση για τη βράβευσή τους θα πραγματοποιηθούν εντός του δευτέρου τριμήνου του 2023.
Υπενθυμίζεται ότι τα βραβεία ψηφιακής διακυβέρνησης επιμερίζονται στις ακόλουθες πέντε θεματικές κατηγορίες:
(α) Δημόσια Διοίκηση, Αυτοδιοίκηση και Δικαιοσύνη,
(β) Οικονομία, Ανάπτυξη και Επιχειρηματικότητα,
(γ) Υγεία και Κοινωνικές Υποθέσεις,
(δ) Παιδεία-Πολιτισμός,
(ε) Ασφάλεια του Πολίτη.
Κάθε κατηγορία επιμερίζεται στις εξής δύο υποκατηγορίες: (α) Καλύτερης Εφαρμοσμένης Ιδέας, στην οποία βραβεύονται οι ιδέες που βρίσκονται είτε σε παραγωγική, είτε σε δοκιμαστική λειτουργία για τουλάχιστον τρεις (3) μήνες μέχρι την έναρξη υποβολής των αιτήσεων και (β) Καλύτερης Νέας Ιδέας, στην οποία βραβεύονται οι ιδέες που βρίσκονται σε στάδιο σύλληψης ή πειραματικό στάδιο, αλλά δεν έχουν τεθεί ακόμα σε παραγωγική ή δοκιμαστική λειτουργία.
Σε κάθε κατηγορία βραβεύονται οι δύο πρώτες εφαρμοσμένες και νέες ιδέες, με τους νικητές να λαμβάνουν ανάλογο χρηματικό έπαθλο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα Βραβεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης διοργανώθηκαν για πρώτη φορά το 2022 και έτυχαν μεγάλης ανταπόκρισης, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή στον ψηφιακό μετασχηματισμό της Δημόσιας Διοίκησης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr