Ειδικότερα, μιλώντας στον σταθμό Creta TV, ο ίδιος τόνισε ότι «η διαφορά μας είναι ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε την πολιτική και τη διακυβέρνηση του τόπου. Υπάρχουν εκείνοι που επενδύουν στις μεγάλες δόσεις τοξικότητας και διχασμού και εκείνοι που την αντιλαμβάνονται ως έργο. Η κυβέρνησή μας κρίνεται από το έργο της, εμείς κάνουμε πράξεις τις δεσμεύσεις μας και αυτή είναι η διαφορά μας».
«Όπως είπε ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, σκοπός μας δεν είναι η σύγκρουση αλλά η σύγκριση. Δεν θέλουμε να διχάσουμε θέλουμε να αντιληφθεί ο κάθε πολίτης ότι υπάρχει κυβέρνηση με έργο και κρίνεται από το έργο της. Δεν πρόκειται να μπολιάσουμε με το δηλητήριο του διχασμού τους πολίτες» διεμήνυσε ο Υφυπουργός Υποδομών.
Για το έργο του ΒΟΑΚ
Αναφερόμενος στο έργο του ΒΟΑΚ, τόνισε ότι «ήταν ένα όνειρο δεκαετιών για την Κρήτη και τους Κρητικούς και πλέον γίνεται πραγματικότητα καθώς έχουν αρχίσει και επίσημα οι εργασίες στο τμήμα Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος, ενώ και οι υπόλοιποι διαγωνισμοί είναι λίγο πριν την ολοκλήρωσή τους, αφού στο μεν μεγάλο έργο Χανιά - Ηράκλειο θα κατατεθούν δεσμευτικές προσφορές εντός Μαρτίου και στο ΣΔΙΤ, Χερσόνησος – Νεάπολη είμαστε ένα βήμα πριν την υπογραφή της σύμβασης».
Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη «στα τέλη του 2023 με αρχές 2024 όλα τα μέτωπα στον ΒΟΑΚ θα είναι ανοιχτά και θα εξελίσσονται έργα κατασκευής».
«Ένα χρόνο νωρίτερα η παράδοση του αεροδρομίου στο Καστέλι»
Αναφερόμενος στο Σχέδιο Ανάπτυξης της Κρήτης με 480 έργα, το οποίο παρουσιάστηκε την Τετάρτη, ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι «από το σύνολο των έργων πάνω από το 50% υλοποιείται από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αγγίζοντας τα 3,6 δισ. ευρώ».
Από τα εμβληματικότερα έργα είναι το Νέο Διεθνές Αεροδρόμιο Ηρακλείου στο Καστέλι, το οποίο όπως σημείωσε ο Υφυπουργός Υποδομών «τρέχει» με γρήγορους ρυθμούς και το ποσοστό ολοκλήρωσης έχει ξεπεράσει το 20%.
«Το νέο Διεθνές Αεροδρόμιο στο Καστέλι έπρεπε να γίνει. Έπρεπε, επίσης, να το μεγαλώσουμε καθώς οι εκτιμήσεις αναφέρουν ότι μετά το 2030 θα εξυπηρετεί περισσότερους από 14 εκατομμύρια τουρίστες. Κατασκευάζουμε, λοιπόν, ένα αεροδρόμιο – κόσμημα για την Κρήτη, ένα αεροδρόμιο ανθεκτικό, βιώσιμο, πράσινο και πάνω απ’ όλα, καινοτόμο».
Μάλιστα, όπως αποκάλυψε ο κ. Καραγιάννης «ο ρυθμός κατασκευής εξελίσσεται πολύ καλά και αναμένεται περαιτέρω επιτάχυνση το επόμενο διάστημα. Έτσι, εκτιμούμε ότι η παράδοση του αεροδρομίου θα γίνει έναν χρόνο νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr