Πιο συγκεκριμένα, μιλώντας στην ΕΡΤ, ο υπουργός τόνισε ότι ενδεικτικό της ανάγκης των καταναλωτών να βρουν τα φθηνότερα προϊόντα, είναι το γεγονός ότι ολοένα και περισσότεροι επισκέπτονται την ψηφιακή πλατφόρμα e-katanalotis.
Όπως είπε ο υπουργός Ανάπτυξης, μεγάλο μέρος των καταναλωτών ψωνίζουν από το «καλάθι του νοικοκυριού» και γι’ αυτό τον λόγο οι βιομηχανίες επώνυμων προϊόντων θέλοντας να κρατήσουν τους πελάτες τους, αναγκάζονται αντί να αυξήσουν τις τιμές, να τις μειώσουν σε ποσοστό 5 ή 10% είπε χαρακτηριστικά ο κύριος Γεωργιάδης, ενώ για ακόμα μια φορά κάλεσε τους καταναλωτές να ψωνίζουν από το «καλάθι του νοικοκυριού», ώστε να πιεστούν περαιτέρω οι τιμές του.
Σε ό, τι αφορά τώρα στην πλατφόρμα e- καταναλωτής όπου αναγράφονται σε πραγματικό χρόνο οι τιμές των προϊόντων που περιέχονται στο καλάθι από όλες τις αλυσίδες σουπερμάρκετ, είπε ότι καθημερινά την επισκέπτονται περίπου 350.000 καταναλωτές για να συγκρίνουν τις τιμές μεταξύ των προϊόντων και να αποφασίσουν από ποιο κατάστημα θα πραγματοποιήσουν τις αγορές τους.
Το «εορταστικό καλάθι» θα είναι διαθέσιμο περίπου στις 15 Δεκεμβρίου και θα διαρκέσει για περίπου δύο με τρεις εβδομάδες ενώ θα περιέχει προϊόντα όπως κρέατα και γλυκά, ενώ εξετάζεται αν σε αυτό θα προστεθούν και τα αναψυκτικά, τόνισε ο υπουργός.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr