Πιο συγκεκριμένα, ο υπουργός δήλωσε ότι «ο στόχος μας είναι να μπορεί ο κόσμος να βρίσκει κάθε εβδομάδα καλύτερες τιμές. Όσο εμείς οι καταναλωτές επιλέγουμε προϊόντα από το “καλάθι”, τόσο οι αλυσίδες θα έχουν συμφέρον κάθε εβδομάδα και οι προμηθευτές τους να μειώνουν τις τιμές και έτσι θα κερδίσουμε όλοι χρήματα».
Σε άλλο σημείο των δηλώσεων του, ο υπουργός σημείωσε ότι «οι ευάλωτοι συμπολίτες μας θα μπορούν να βρίσκουν τα βασικά προϊόντα σε τιμές πολύ καλύτερες από πριν, αλλά και όλοι οι υπόλοιποι θα πιέζουμε να πηγαίνουν οι τιμές προς τα κάτω. Γι αυτό έχουμε φτιάξει το καλάθι».
Παράλληλα, ο υπουργός επανέλαβε ότι «θα δημιουργηθεί ένα καλάθι για τις ειδικές κατηγορίες, ενώ συζητάμε πώς θα δημιουργηθεί το εορταστικό καλάθι, όμως οι 51 κατηγορίες δεν θα αλλάξουν. Και θέλω να εξηγήσω και το γιατί: Άμα ξεχειλίσουν οι κατηγορίες, τότε η δυνατότητα των αλυσίδων να πιέζουν τις τιμές προς τα κάτω θα μειωθεί. Εμείς θέλουμε να φτιάξουμε έναν χώρο όπου θα συγκρίνονται οι αλυσίδες μεταξύ τους και θα βάζουν τα δυνατά τους για να ρίχνουν τις τιμές κάθε εβδομάδα».
Ο κ. Γεωργιάδης προειδοποίησε μάλιστα τις αλυσίδες που θελήσουν να αυξήσουν τις τιμές, ότι θα φροντίσει να κάνει την ανάποδη διαφήμιση. «Αυτή την εβδομάδα όλες οι αλυσίδες μείωσαν τις τιμές. Όλες οι αλυσίδες βάλανε πλάτη. Οι τιμές που είδαμε αυτή την εβδομάδα μας δίνουν μεγάλη χαρά», κατέληξε ο υπουργός.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr