Ειδικότερα, όπως ανέφερε ο Κωστής Χατζηδάκης, σχετικά με τη λειτουργία του ΕΦΚΑ, «κάνουμε μία προσπάθεια εκσυγχρονισμού του πιο προβληματικού οργανισμού του δημοσίου στην Ελλάδα και αυτό αποτυπώνεται με επιμέρους στοιχεία».
«Για παράδειγμα είμαστε πολύ κοντά στην οριστική επίλυση του ζητήματος των εκκρεμών συντάξεων και αυτό συμβαίνει και εδώ στην Αχαΐα», τόνισε.
«Η εξυπηρέτηση έχει αναβαθμιστεί, διότι, μεταξύ των άλλων, λειτουργεί πια η τηλεφωνική γραμμή 1555 και έχουν καθιερωθεί τα ηλεκτρονικά ραντεβού. Παράλληλα, πρόσφατα περάσαμε σε μία νέα εποχή στα ΚΕΠΑ, διότι εισήχθη ο θεσμός των ψηφιακών ΚΕΠΑ κ.α.», υπογράμμισε παράλληλα ο υπουργός.
Επίσης, σημείωσε ότι «η προσπάθεια συνεχίζεται με το ολοκληρωμένο πληροφορικό σύστημα του ΕΦΚΑ, το οποίο εντάχθηκε στο Ταμείο Ανάκαμψης, καθώς και με την ψηφιοποίηση των αρχείων, έτσι ώστε να γίνει καλύτερη, τόσο η καθημερινότητα των υπαλλήλων, όσο και η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων».
Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου, σχετικά με τις εντυπώσεις που αποκόμισε από την επίσκεψή του στον ΕΦΚΑ, ο υπουργός Εργασίας είπε ότι «οι πολίτες, με την εξαίρεση ενός, ήταν ικανοποιημένοι, πράγμα που και εμένα με ικανοποίησε». Μάλιστα, όπως επεσήμανε, «αυτό προφανώς οφείλεται και στις προσπάθειες των υπαλλήλων του τοπικού ΕΦΚΑ».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr