Πιο συγκεκριμένα, ο υπουργός επισήμανε ότι από εκεί που η Ελλάδα κινδύνευε να γίνει ο «αποδιοπομπιαίος τράγος» της Ευρώπης, τα πράγματα έχουν αλλάξει δραστικά τα τελευταία χρόνια, ενώ τόνισε:
«Έχουμε καταφέρει να προσελκύσουμε ξένους επενδυτές στον κατασκευαστικό τομέα, ο οποίος τώρα είναι ένας από τους πιο αναπτυσσόμενους τομείς στην Ελλάδα. Έχουμε έναν αριθμό project που ξεδιπλώνονται και αυτά τα project βασικά έχουν μία συνοχή και θέλω να δώσω έμφαση σε αυτό, καθώς η Κυβέρνηση έχει ένα σχέδιο για να κάνει την Ελλάδα κόμβο υποδομών και μεταφορών».
Όλα τα προγράμματα υποδομών σε εξέλιξη
«Κοιτάξτε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, κοιτάξτε το λιμάνι της Καβάλας και το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης. Η Θεσσαλονίκη με όλα τα προγράμματα υποδομών σε εξέλιξη – συνδέουμε για παράδειγμα το λιμάνι με το σιδηρόδρομο και τον μοντέρνο αυτοκινητόδρομο - η Θεσσαλονίκη λοιπόν μπορεί να παίξει ένα πολύ σημαντικό ρόλο ως λιμάνι εξόδου της ΝΑ Ευρώπης», υπογράμμισε ο υπουργός.
Μεταξύ άλλων, ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε πως «τώρα νομίζω ότι έχουμε κάνει πολύ σημαντικά βήματα ώστε η Ελλάδα – και ειδικά η βόρεια Ελλάδα, η Θεσσαλονίκη, η Καβάλα, η Αλεξανδρούπολη, καθώς θα συνδέσουμε αυτά τα λιμάνια με ένα μοντέρνο ηλεκτρικό σιδηροδρομικό δίκτυο – να γίνει ένας κόμβος logistics, κάτι που ξεκίνησε το 2008 με την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά».
Μετρό Αθήνας
Αναφορικά με το Μετρό της Αθήνας, ο υπουργός σημείωσε ότι είναι ένα από τα μεγαλύτερα δημόσια έργα στην Ευρωπαϊκή Ένωση ύψους 1,2 δισ. ευρώ, στον αυτοκινητόδρομο Ε65, σε προγράμματα ύδρευσης ανά την περιφέρεια που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης, ενώ σημείωσε ότι αυτή η Κυβέρνηση προσπαθεί να χρησιμοποιήσει όλα τα διαθέσιμα χρηματοδοτικά εργαλεία.
Ο κ. Καραμανλής εξέφρασε την πεποίθηση ότι αυτή η Κυβέρνηση θα συνεχίσει και τα επόμενα χρόνια, ολοκληρώνοντας όλα αυτά τα σημαντικά project.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr