Συγκεκριμένα, για το φράγμα του Πλατύ ποταμού η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων θα στείλει εντός του μηνός τις παρατηρήσεις της, με στόχο του Υπουργείου να δημοπρατηθεί το έργο εντός του 2022.
«Εμείς δεν δημοπρατούμε έργα χωρίς εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Είμαστε στο τελικό στάδιο της διαπραγμάτευσης με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων» υπογράμμισε ο υπουργός, σημειώνοντας ότι μέχρι στιγμής έχει προχωρήσει η επικαιροποίηση των υφιστάμενων μελετών, η σύνταξη μελέτης συστήματος αυτοματισμού και παρακολούθησης, η σύνταξη των Τευχών Δημοπράτησης του έργου, η επικαιροποίηση της μελέτης Κτηματογράφησης και η επικαιροποίηση της Μελέτης σκοπιμότητας και Ανάλυσης Κόστους-Οφέλους.
Ο κ. Καραμανλής, μεταξύ άλλων, τόνισε ότι η προηγούμενη Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ από το 2015 μέχρι το 2019 είχε απλώς ανακηρύξει το φράγμα στο Πλατύ ως έργο εθνικού ενδιαφέροντος.
«Σιγά τα ωά. Συγνώμη που το λέω έτσι. Αυτό ήταν μία απλή υπουργική απόφαση τριών λεπτών. Μετά όμως δεν έγινε τίποτα», τόνισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, υπενθυμίζοντας πως όλη η διαδικασία ωρίμανσης του συγκεκριμένου έργου έγινε τα τελευταία τρία χρόνια. «Η απόλυτη κυβερνητική αδράνεια υπήρξε την περίοδο 2015- 2019», τόνισε.
Τέλος, σχετικά με το φράγμα Γερακαρίου, σημείωσε ότι στην ΑΕΠΟ του 2016 περιγράφονται λανθασμένα γεωμετρικά στοιχεία και για αυτό το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει δεσμευθεί ότι θα προβεί σε οριστικοποίηση του αντικειμένου της νέας μελέτης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr