Το μέτρο δύναται να ενισχύσει τόσο τα ΜΜΜ όσο και τα νοικοκυριά που ασφυκτιούν από τις αυξήσεις στα καύσιμα. Όπως εξήγησε ο ίδιος, μια τέτοια πρωτοβουλία «υπό άλλες συνθήκες θα ήταν επαναστατική, τώρα είναι αυτονόητη. Στη Γερμανία έχει παράξει ήδη πολύ σημαντικά αποτελέσματα, ενώ το κόστος για τη χώρα μας δεν είναι εξωπραγματικό». Συμπλήρωσε, ακόμα, ότι «οι δημόσιες πολιτικές, οι τολμηρές πολιτικές στη στήριξη των μέσων μαζικής μεταφοράς, θα οδηγήσουν σε γρήγορα και απτά αποτελέσματα».
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία ανέδειξε, κατά την παρέμβασή του, την κρισιμότητα του ρόλου του δημοσίου στις μεταφορές, παρουσιάζοντας στοιχεία από την ευρωπαϊκή πρακτική, στην οποία συναντώνται 54 αποϊδιωτικοποιήσεις στον τομέα από το 2001 ως σήμερα.
Συμφώνησε με την επίτροπο πως «η Ελλάδα μπορεί να γίνει γέφυρα μεταξύ βορρά και νότου σε ό,τι αφορά τις μεταφορές και να παίξει έναν πολύ κρίσιμο ρόλο στην αυτάρκεια της Ένωσης», επισημαίνοντας παράλληλα ότι ο εν λόγω τομέας είναι ο δεύτερος σε μέγεθος τομέας της ελληνικής οικονομίας.
Τέλος, ζήτησε «να προχωρήσει ταχύτερα η ηλεκτροκίνηση, καθώς είμαστε ακόμα πολύ μακριά από τον στόχο» και υπογράμμισε πως «ειδικά σε μία περίοδο οικονομικής δυσπραγίας και καχεξίας των νοικοκυριών, θα είναι ανεπαρκές να αφήσουμε την όποια μας ελπίδα για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και στις επιδοτήσεις, τις οποίες δίνει η πολιτεία. Πρέπει να πέσει πολύ μεγαλύτερο βάρος στο να ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση στα μέσα μαζικής μεταφοράς και στο σιδηροδρομικό δίκτυο».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr