«Ο νόμος δεν θέτει σαφείς προτεραιότητες σχετικά με τους τομείς στους οποίους θα πρέπει να δοθούν οι ενισχύσεις, εντάσσει κλάδους που πάγια εξαιρούνταν καθότι κερδοφόροι, συγκεντρώνει υπερεξουσίες στον Υπουργό σε βάρος των Περιφερειών, ενώ αναμένεται να δημιουργήσει σημαντικά προβλήματα και καθυστερήσεις κατά την εφαρμογή του» επισήμανε ο τομεάρχης Ανάπτυξης, επισημαίνοντας παράλληλα ότι «όπως και στο κυβερνητικό σχέδιο για το Ταμείο Ανάκαμψης, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις εμποδίζονται από την χρηματοδότηση, καθώς υποχρεώνονται σε ανταγωνισμό για τα ίδια κονδύλια με τις πολύ μεγάλες επιχειρήσεις».
Παράλληλα, κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι «μειώνει τον προϋπολογισμό των επενδυτικών σχεδίων που μπορούν να διαχειριστούν οι περιφέρειες από 3 σε 1 εκατ. ευρώ και περικόπτει τις αρμοδιότητες του υφυπουργείου Μακεδονίας - Θράκης». «Έτσι αντιλαμβάνεστε την ενίσχυση της περιφερειακής και τοπικής ανάπτυξης;» διερωτήθηκε ο βουλευτής.
«Την περίοδο 2015-2019, ο ΣΥΡΙΖΑ κατάφερε να ξεκολλήσει περισσότερα από 4.000 επενδυτικά σχέδια που είχαν μείνει στα συρτάρια από τους παλιότερους επενδυτικούς νόμους και παράλληλα με τον Ν. 4399/2016 να εισαγάγει σημαντικές καινοτομίες για την διεύρυνση της παραγωγικής βάσης, την ενίσχυση μικρομεσαίων επιχειρήσεων, την στήριξη της βιομηχανίας και της μεταποίησης και την κατά προτεραιότητα χρηματοδότηση επενδυτικών σχεδίων σε παραμεθόριες, νησιωτικές και ορεινές περιοχές», υπενθύμισε ο κ. Χαρίτσης.
Σε σχέση με την ανάπτυξη της οικονομίας, ο κ. Χαρίτσης τόνισε ότι «Προφανώς μετά από την καθίζηση υπάρχει ανάκαμψη. Το ερώτημα είναι τι μορφή και περιεχόμενο θα έχει. Και κυρίως: ποιους θα αφορά», καταλήγοντας: «Θέλουμε η Ελλάδα να συγχρονιστεί με τον διεθνή βηματισμό γύρω από τη μείωση των ανισοτήτων, την δίκαιη και βιώσιμη ανάπτυξη, τον παραγωγικό μετασχηματισμό; Πολ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr