«Η πρόταση δυσπιστίας δεν είναι στιγμή αδυναμίας ή άμυνας για την κυβερνητική πλειοψηφία. Είναι στιγμή εξωτερίκευσης της απειλής που αισθάνεται ο ΣΥΡΙΖΑ από το Κίνημα Αλλαγής», είπε χαρακτηριστικά.
«Αυτή η στιγμή είναι μια στιγμή να αξιολογήσουμε αν υπάρχει μία δυσαρμονία ανάμεσα στις εκλογές του 2019 και την κοινωνία. Όσα ζήσαμε την τελευταία εβδομάδα σε επίπεδο πολιτικής προστασίας μας πλήγωσαν και γι' αυτό οφείλουμε μία συγνώμη στους συμπολίτες μας που ταλαιπωρήθηκαν αλλά κι ένα ευχαριστώ στα σώματα ασφαλείας στους υπαλλήλους των ΟΤΑ που πολέμησαν πέντε ημέρες για να αποφύγουμε τα χειρότερα η συγγνώμη είναι μια έντιμη αναγνώριση των όσων δεν πήγαν καλά», είπε.
Και τόνισε: «Λέμε συγγνώμη γιατί γνωρίζουμε ότι το αίσθημα ασφάλειας των πολιτών κλονίστηκε αλλά δεν γκρεμίστηκε. Ευτυχώς δεν είχαμε απώλειες ανθρώπινων ζωών. Γι' αυτό δεν καταλαβαίνω την αξιωματική αντιπολίτευση που οδύρεται ότι δεν είχαμε νεκρούς στις φυσικές καταστροφές αλλά στην πανδημία. Αυτό είναι υποκρισία».
Όπως συμπλήρωσε «η συγνώμη είναι εφαλτήριο για να πάμε παρακάτω. Και όταν είναι ειλικρινής είναι πολύ καλύτερη από παραίτηση και αντικαταστάσεις».
Τι απαντά για την παρουσία του στη σύσκεψη για την κακοκαιρία
Παράλληλα, υπογράμμισε ότι στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Κυριακή για την αντιμετώπιση της κακοκαιρίας με την συμμετοχή υπουργών της κυβέρνησης, της τροχαίας, της Πολιτικής Προστασίας και όλων των παραχωρησιούχων οδικών δικτύων αποφασίστηκε η απαγόρευση της κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων. Απόφαση ωστόσο που δεν εφαρμόστηκε – όπως είπε – από τους διαχειριστές της Αττικής Οδού.
Είχε προηγηθεί η παρέμβαση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννη Ραγκούση ο οποίος μεταξύ άλλων κάλεσε τον Υπουργό Επικρατείας να απαντήσει εάν συμμετείχε στην επίμαχη σύσκεψη, τι αποφασίστηκε και αν κρατήθηκαν πρακτικά.
«Έχει βγει Δελτίο Τύπου που αναφέρει αναλυτικά το ποιοι συμμετείχαν κ. Ραγκούση» απάντησε αρχικά ο κ. Σκέρτσος για να προσθέσει «Όχι η εταιρεία της Αττικής Οδού δεν ζήτησε (το κλείσιμο του δρόμου). Αυτό που συμφωνήθηκε με τροχαία, Πολιτική Προστασία και όλους τους παραχωρησιούχους ήταν αυτό που εφαρμόστηκε και εφαρμόστηκε ορθά στις εθνικές οδούς και έκλεισαν οι δρόμοι για βαρέα οχήματα. Αλλά δεν εφαρμόστηκε με ευθύνη της εταιρείας στην Αττική Οδό».
Ο κ. Σκέρτσος επιχείρησε παράλληλα να απαντήσει στην κριτική που ασκείται στην δομή του επιτελικού κράτους λέγοντας «επιτελικό κράτος δεν σημαίνει υπερσυγκέντρωση αρμοδιοτήτων αλλά το αντίθετο. Φεύγουμε από το υδροκέφαλο κράτος, η κυβέρνηση θέτει στόχους και τους αναθέτει σε αρμόδιους φορείς και ελέγχει αν εκτελούνται. Επιτελικό κράτος είναι το μηνιαίο υπουργικό συμβούλιο, το ετήσιο σχέδιο που ετοιμάζεται από την κυβέρνηση, υλοποιείται από τους αρμόδιους φορείς και ελέγχεται από τους πολίτες. Είναι η κωδικοποίηση , ο κεντρικός ετήσιος προγραμματισμός προσλήψεων , η αποκομματικοποίηση της δημόσιας διοίκησης με διοικητικούς γγ και η εκχώρηση υπογραφής στους διοικητικούς διευθυντές, το αναπτυξιακό σχέδιο, η εμβολιαστική εκστρατεία».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr