"Όλα δείχνουν πως με σκληρή δουλειά και πολύ μεγάλη προσπάθεια, μπορούμε να καταφέρουμε ακόμα περισσότερα και να στείλουμε πολύ πιο ισχυρό μήνυμα το 2022. Χωρίς να θέλω να προτρέξω, οι προβλέψεις για το 2022, με βάση τις συμφωνίες που υπογράφουμε με τις μεγάλες αεροπορικές εταιρείες και τους tour operators ανά τον κόσμο, είναι πολύ ισχυρές σε σχέση με το 2019. Βλέπω ότι οι προκρατήσεις τον Οκτώβριο φέτος για το καλοκαίρι του 2022, είναι 30% πάνω απ’ ό,τι ήταν τον Οκτώβριο του 2018 για το καλοκαίρι του 2019 – θυμίζω προ κορονοϊού και κρίσης", πρόσθεσε ο υπουργός.
"Θέλω να τονίσω ότι οι κλάδοι του εμπορίου, λιανεμπορίου, των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και της μεταποίησης, σχετίζονται ισχυρά με τον τουρισμό και κατά κύριο λόγο "ανθίζουν" στις τουριστικές περιοχές.
Βρισκόμαστε σε συνεργασία με τους Εμπορικούς Συλλόγους και τα Εμπορικά Επιμελητήρια, ετοιμάζουμε προωθητικές ενέργειες για να στηρίξουμε τον εμπορικό κόσμο και να δούμε πώς θα ισχυροποιήσουμε και άλλο το εισόδημα των εμπόρων. Αυτή είναι η δουλειά του τουρισμού", σημείωσε ακόμη ο Βασ. Κικίλιας.
Παράλληλα, ο υπουργός Τουρισμού τόνισε ότι "Οι συμφωνίες που έχουμε υπογράψει μιλούν για καλοκαίρι την άνοιξη φέτος στην Ελλάδα. Εμείς πρέπει να είμαστε έτοιμοι τον Μάρτιο, 1η Απριλίου οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες θα φέρουν κόσμο.
Και θα είμαστε έτοιμοι, γιατί βλέπω μια πανστρατιά των ανθρώπων του τουρισμού και του εμπορίου. Βλέπω ότι όλοι οι επαγγελματίες του τουρισμού επενδύουν στις επιχειρήσεις τους, θέλουν να προσλάβουν και άλλο κόσμο και ότι θα είναι έτοιμοι την άνοιξη".
"Αύριο και μεθαύριο έχουμε τον Μαραθώνιο της Αθήνας. Είναι ένα σημαντικό σήμα για την Αθήνα, για τα ξενοδοχεία μας, για το capacity τους, έχει έρθει κόσμος στην πόλη. Φιλοδοξούμε σε συνεργασία και με το Δήμο της Αθήνας και την Περιφέρεια Αττικής και σε άλλες προωθητικές ενέργειες που θα καλύψουν το χρόνο από τώρα μέχρι το Πάσχα των Καθολικών και το Πάσχα των Ορθοδόξων.
Ναι, θα έχουμε τουρισμό το χειμώνα, θα κάνουμε καμπάνια με τον ΕΟΤ για το city break σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και στις υπόλοιπες πόλεις, αλλά και για την ύπαιθρο και όλες τις Περιφέρειες.
Έχουμε πανέμορφους προορισμούς, Περιφέρειες, χωριά, έχουμε ορειβατικό τουρισμό, θρησκευτικό τουρισμό, γαστρονομικό τουρισμό, οινοτουρισμό, έχουμε νυχτερινή ζωή, έχουμε εμπορική κοινότητα και όλα αυτά πρέπει να τα "φωτίσουμε" και να τα μάθουν οι ταξιδιώτες και να έρθουν στη χώρα.
Βεβαίως ο στόχος είναι η Ελλάδα να γίνει δωδεκάμηνος προορισμός και για αυτό δουλεύουμε σκληρά", κατέληξε ο υπουργός Τουρισμού.