Αυτό δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1.
Όσον αφορά στις συντάξεις ο κ. Χατζηδάκης σημείωσε ότι δεν έχει λυθεί το πρόβλημα με το χρόνο χορήγησής του αλλά προέβλεψε ότι το φθινόπωρο θα υπάρχει μια ορατή βελτίωση με αισθητή αποκλιμάκωση.
Για τα αναδρομικά των συνταξιούχων τόνισε ότι έγιναν ήδη καταβολές αυτές τις μέρες σε πολλές κατηγορίες πολιτών.
Ο υπουργός μίλησε και για το νέο τηλεφωνικό κέντρο, που λειτουργεί υπό τον ενιαίο τηλεφωνικό αριθμό 1555, τονίζοντας ότι "οι συμπολίτες μας αισθάνονταν αβοήθητοι στη μέση του πελάγους. Υπάρχει όμως η ανάγκη επαφής με τους πολίτες. Προσπαθούμε λοιπόν να βάλουμε μια σειρά μέσω του ενιαίου αυτού τηλεφωνικού αριθμού που θα αφορά όλους τους οργανισμούς και τις υπηρεσίες του υπουργείου και θα είναι δωρεάν".
Εξήγησε ότι θα καταγράφονται όλα τα αιτήματα και στο βαθμό που μπορούν να απαντηθούν εκείνη την ώρα θα γίνεται αυτό, ενώ ότι δεν μπορεί να απαντηθεί θα προωθείται σε υποστηρικτικά γραφεία, όπου θα λειτουργούν ομάδες οι οποίες θα πρέπει σύντομα να στέλνουν τις απαντήσεις στους ενδιαφερόμενους.
"Κάθε πολίτης δικαιούται μια απάντηση στην Ελλάδα του 2021", είπε χαρακτηριστικά ο κ. Χατζηδάκης τονίζοντας ότι "οφείλουμε να είμαστε υπηρέτες του πολίτη".
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr