«Μέχρι να γίνει ένα παιδί έξι χρονών, ο εγκέφαλός του έχει αποκτήσει το 90% του ενήλικου βάρους, οπότε είναι πολύ σημαντικό τα ερεθίσματα που παίρνουν τα παιδιά σε αυτές τις ηλικίες», σημείωσε ο κ. Γεωργακόπουλος, από την διαΝΕΟσις.
«Είναι η πρώτη φορά που δυνάμεις του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα και think tank ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να μην αφήνουμε κανένα παιδί πίσω», υπογράμμισε από την πλευρά του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, η κ. Μιχαηλίδου.
Η ίδια αναφέρθηκε, επιπλέον, στο πρόγραμμα “Κυψέλη” που στοχεύει στην παροχή ερεθισμάτων για την ανάπτυξη των γνωσιακών, γλωσσικών, κοινωνικών, συναισθηματικών και κινητικών δεξιοτήτων των παιδιών ηλικίας 0-4 ετών.
«Χτίσαμε το πρόγραμμα προσχολικής αγωγής πάνω σε δύο δεδομένα. Έχεις μια Πολιτεία η οποία είναι υπεύθυνη για την παιδική προστασία, όμως αυτό που έκανε μέχρι σήμερα ήταν να καθορίζει το κτιριακό κομμάτι των βρεφικών σταθμών και το κομμάτι της στελέχωσης. Το δεύτερο δεδομένο είναι η σημασία της προσχολικής εκπαίδευσης ως προς το κομμάτι της ανάπτυξης στο παιδί, με δεδομένο ότι η νευροπλαστικότητα του εγκεφάλου του είναι στο υψηλότερο επίπεδο. Οι βρεφονηπιακοί σταθμοί είναι ένα όχημα για τη μείωση ανισοτήτων. Όταν τα παιδιά από 6 μηνών γίνονται 4 ετών, η ψαλίδα των δεξιοτήτων σε σχέση με το εισόδημά τους δυστυχώς αυξάνεται πάρα πολύ», επεσήμανε η υφυπουργός.
Όπως υποστήριξε η ίδια, «επειδή θέλουμε να δώσουμε μια ισότητα στην ευκαιρία για να μη μείνει κανένα παιδί πίσω, βάζουμε μπροστά το πρόγραμμα “Κυψέλη”, που κάνει δύο πράγματα: για πρώτη φορά βάζουμε πλαίσιο λειτουργίας και απασχόλησης μέσα στους βρεφονηπιακούς σταθμούς ενιαίο για δημόσιους ή ιδιωτικούς».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr