Ο κ. Καραμανλής, μιλώντας στην ΕΡΤ1, αναφέρθηκε στη συντονισμένη προσπάθεια για ανάταξη, ενίσχυση και ανανέωση του στόλου, επισημαίνοντας ότι η Κυβέρνηση επέλεξε τη συνεργασία με τα ΚΤΕΛ και την προμήθεια νέων λεωφορείων με leasing ώστε να κυκλοφορήσουν το συντομότερο νέα οχήματα στους δρόμους και με δεδομένο ότι ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου ξεπερνάει τα 18 χρόνια.
Επίσης, υπογράμμισε την άψογη συνεργασία με τους εργαζόμενους που δουλεύουν φιλότιμα και τους συνδικαλιστικούς φορείς και την προσπάθεια σε απόλυτη συνεννόηση μαζί τους, να κυκλοφορήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα λεωφορεία και συρμοί. Σημείωσε όμως ότι υπάρχουν κάποιοι ελάχιστοι που δεν επιθυμούν τη σύμπραξη με τον ιδιωτικό τομέα.
Τόνισε κατηγορηματικά ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σέβεται το δημόσιο χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών, προσθέτοντας ωστόσο ότι «Όταν όμως πάμε να συνεργαστούμε με τα ΚΤΕΛ και να προμηθευτούμε οχήματα με leasing και υπάρχουν συγκεκριμένες ομάδες που αντιδρούν, θα το πούμε ξεκάθαρα ότι θα μας βρουν απέναντι, γιατί εδώ γίνεται μία μεγάλη προσπάθεια να εξυπηρετήσουμε όχι τους λίγους, αλλά τους πολλούς, δηλαδή τους επιβάτες και τους χρήστες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς».
Ανέφερε επίσης ότι τα πρώτα λεωφορεία με leasing κυκλοφορούν ήδη στους δρόμους της Αθήνας και είναι ηλίου φαεινότερη η διαφορά μεταξύ των νέων αυτών και των παλιότερων οχημάτων. Σχολίασε δε το μέγεθος της πολιτικής απάτης του ΣΥΡΙΖΑ, που ισχυριζόταν ότι κανένα από τα νέα οχήματα με leasing δεν διέθετε ράμπες για τα ΑΜΕΑ, κάτι που όπως αποδείχθηκε ήταν απολύτως ψευδές. Και κατήγγειλε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι εγκλωβισμένος στη λογική της «κορονοκαπηλείας».
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπενθύμισε ότι μέσα σε 18 μήνες ο στόλος έχει ενισχυθεί με 500 οχήματα, κάτι που δεν έχει συμβεί σε καμία άλλη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα. Επεσήμανε ότι γίνονται προσλήψεις για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια, τονίζοντας ότι μειώθηκαν οι χρονοαποστάσεις και σε Μετρό και Ηλεκτρικό και έγινε ανάταξη συρμών, οι οποίοι λόγω έλλειψης ανταλλακτικών παρέμεναν στα αμαξοστάσια. Ανέφερε άλλωστε ότι αυξήθηκε ο προϋπολογισμός για ανταλλακτικά και αναλώσιμα κατά 200%.
Όσον αφορά στο ΒΟΑΚ, υπογράμμισε ότι πλέον έχουν εξασφαλιστεί κονδύλια πάνω από 1 δισ. ευρώ για αυτό τον αυτοκινητόδρομο μήκους 300 χιλιομέτρων, που είναι το μεγαλύτερο οδικό έργο υποδομής αυτή την περίοδο στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Πρόσθεσε δε, ότι πολύ σύντομα θα δημοπρατηθεί το τμήμα Χερσόνησος - Νεάπολη και τόνισε ότι το σημαντικό είναι ότι έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση και έχει γίνει για πρώτη φορά η χάραξη του δρόμου.
Αναφέρθηκε ακόμη στο Πάτρα – Πύργος, που είχε καταντήσει, όπως είπε, «γεφύρι της Άρτας» εξαιτίας του ΣΥΡΙΖΑ, επισημαίνοντας ότι αναμένεται η τρίτη και τελική έγκριση από την Κομισιόν, αλλά ότι εν τω μεταξύ η Κυβέρνηση ήδη προχωρά σε παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας στον υφιστάμενο δρόμο με στόχο να μειωθούν τα ατυχήματα.
Ο κ. Καραμανλής σημείωσε τέλος, ότι πλέον οι οδηγοί μπορούν να περνούν από όλα τα διόδια σε όλους τους αυτοκινητόδρομους με έναν πομποδέκτη, καθώς και ότι η χιλιομετρική χρέωση έχει ήδη ξεκινήσει στην Ολυμπία Οδό και ανέφερε ότι ετοιμάζεται ο διαγωνισμός ηλεκτρονικών διοδίων για να γίνει πραγματικότητα η χιλιομετρική χρέωση σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr