Πιο ειδικά, όπως αναφέρουν, το υπουργείο Παιδείας «ανέδειξε» τη χώρα μας «πρωταθλήτρια» στα κλειστά σχολεία, έθεσε σε κίνδυνο τα προσωπικά δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών μέσω της προβληματικής τηλεκπαίδευσης και γιγάντωσε τα μαθησιακά κενά και τις εκπαιδευτικές ανισότητες, αμφισβητώντας έμπρακτα το δικαίωμα της ισότιμης πρόσβασης στην εκπαίδευση.
Όπως επισημαίνουν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, τα αρνητικά αποτελέσματα της παρατεταμένης αναστολής λειτουργίας των σχολείων αναδεικνύονται και στην πρόσφατη έρευνα του Κέντρου Μελέτης και Τεκμηρίωσης (ΚΕΜΕΤΕ) της ΟΛΜΕ, με τίτλο: «Όψεις της τηλεκπαίδευσης κατά την περίοδο της πανδημίας: Μορφωτικές ανισότητες και συνέπειες στα εργασιακά δικαιώματα».
Για παράδειγμα, το 82,5% των εκπαιδευτικών δε θεωρεί ότι μπορεί να αξιολογήσει τις μαθήτριες και τους μαθητές αντικειμενικά, αν η αξιολόγηση διενεργηθεί με τις προβλεπόμενες διατάξεις (πχ: διαγωνίσματα, τράπεζα θεμάτων), ενώ το 61,4% δηλώνει ότι η τηλεκπαίδευση, με τον τρόπο που διεξάγεται, έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ψυχολογία των μαθητών. Την ίδια στιγμή το 77,8% των εκπαιδευτικών ανέφερε ότι αντιμετώπισε προβλήματα με την πλατφόρμα της Cisco, ενώ το 75% δηλώνει ότι δεν έτυχε επιμόρφωσης, που σύμφωνα με όλους τους ειδικούς ήταν απαραίτητη προκειμένου η «σύγχρονη» τηλεκπαίδευση να λειτουργήσει αποτελεσματικά.
Τέλος, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ καλούν το υπουργείο Παιδείας να λάβει, όπως οφείλει, τα ενδεικνυόμενα μέτρα, έστω και με τεράστια πλέον καθυστέρηση. Προκειμένου, οι αναμφίβολα σοβαρές συνέπειες στο μάθημα και στα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας να μην γιγαντωθούν ακόμα περισσότερο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr