Στο κείμενο που κατατέθηκε με πρωτοβουλία των τομεαρχών Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Φίλη και Μερόπης Τζούφη αναφέρουν ότι σύμφωνα "με τις αναρτημένες πράξεις στη Δι@υγεια, η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως έχει προχωρήσει -μέσω απευθείας αναθέσεων και χωρίς διαγωνισμό- σε συνολική δαπάνη ύψους 528.000 Euro προς την εταιρία "FILMIKI PRODUCTIONS ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΑΙΝΙΩΝ & ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΕ”". Η παραγωγή αυτών των βιντεο-μαθημάτων αφορά "μαθητές και μαθήτριες δημοτικού, καθώς και για την παραγωγή μαγνητοσκοπήσεων μαθημάτων με διερμηνεία στην ελληνική νοηματική γλώσσα, στο πλαίσιο των μέτρων για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης της πανδημίας COVID-19 και τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού".
Επίσης, σύμφωνα με την ερώτηση, με απευθείας ανάθεση δόθηκε στην εταιρία "INTERWEAVE ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΠΕ" η καμπάνια του υπουργείου Παιδείας "Μαθαίνουμε Ασφαλείς", η δημιουργία της ιστοσελίδας "Μαθαίνουμε στο Σπίτι", όπως και η παραγωγή γραφικού υλικού για αναρτήσεις στα social media του υπουργείου και της υπουργού.
Οι ερωτώντες βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης ζητούν να πληροφορηθούν με ποια κριτήρια επιλέχθηκαν οι δύο αυτές εταιρίες. Εάν υπήρχαν και άλλες προσφορές εταιρειών. Γιατί αφού η παραγωγή αυτών των μαγνητοσκοπημένων μαθημάτων προβάλλονται στην ΕΡΤ2, δεν αξιοποιήθηκαν οι υποδομές, η τεχνογνωσία και το προσωπικό της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης. Γιατί δεν αξιοποιήθηκε η Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση, δηλαδή ο σχετικός φορέας του υπουργείου Παιδείας, η οποία από το 2017 έχει συνάψει Σύμφωνο Συνεργασίας με τον τηλεοπτικό σταθμό της Βουλής των Ελλήνων. Και γιατί σε ό,τι αφορά τη δημιουργία ιστοσελίδων και επικοινωνιακής καμπάνιας, γιατί δεν αξιοποιήθηκαν οι υπάρχουσες υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας και αντ' αυτού προτιμήθηκε συγκεκριμένη ιδιωτική εταιρία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr