Σε ό,τι μας αφορά στοχεύουμε ως Υπουργείο στην εξυπηρέτηση του πολίτη και στα κανάλια εξυπηρέτησης σε σχέση με τα προγραμματισμένα ραντεβού για τον εμβολιασμό. Έχουμε ήδη ανακοινώσει ότι θα χρησιμοποιήσουμε την άυλη συνταγογράφηση για να μπορέσουμε να κλείσουμε πολλά από τα ραντεβού και να πάμε εμείς στους πολίτες και να τους προτείνουμε ραντεβού για τον εμβολιασμό. Να σημειώσω ότι εξαρχής θα προτείνονται δύο ραντεβού, όσες είναι και οι δόσεις του εμβολίου, και η άυλη συνταγογράφηση θα χρησιμοποιείται για στοχευμένα SMS, για να ενημερώνονται οι πολίτες και να επιβεβαιώνουν σε ώρες που τους προτείνουμε εάν θα κλείνουν το συγκεκριμένο ραντεβού ή όχι.
Εναλλακτικό κανάλι έχουμε πει ότι είναι μία πλατφόρμα που θα δημιουργηθεί το emvolio.gov.gr. Και εκεί επίσης θα μπορεί ο καθένας από εμάς εφόσον συγκεκριμένες πληθυσμιακές κατηγορίες προτεραιοποιούνται από την αρμόδια Επιτροπή Εμβολιασμών να κλείνει ραντεβού για το εμβόλιο.
Δεν έχουν όμως όλοι οι συμπολίτες μας ψηφιακές δεξιότητες – και για αυτόν τον λόγο η κυβέρνηση θα αξιοποιήσει και μη ψηφιακά κανάλια για το κλείσιμο των ραντεβού. Συγκεκριμένα, θα αξιοποιηθούν τα φαρμακεία αυτής της χώρας τα οποία είναι πάνω από 10.000 ως σημεία – έπειτα από μέριμνα του Υπουργείου Υγείας – για να μπορέσει κανείς να κλείσει τα ραντεβού του και αυτή τη στιγμή εξετάζουμε και το ενδεχόμενο της χρήσης των ΚΕΠ για τον ίδιο ακριβώς τον λόγο. Είναι πιθανό να ανακοινωθούν και άλλα κανάλια καθώς θα πλησιάζουμε στις ημέρες εκείνες του εμβολιασμού.
Σε κάθε περίπτωση, ο στόχος είναι όχι μόνο να μπορέσουμε όλοι μαζί, τα συναρμόδια Υπουργεία, η κυβέρνηση να κατοχυρώσουμε την άρτια λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας του εμβολίου, αλλά κυρίως να κατοχυρώσουμε το γεγονός ότι ο εμβολιασμός θα γίνει σωστά και προγραμματισμένα και τα ραντεβού των πολιτών θα κλειστούν επίσης με αυτόν τον τρόπο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr