«Έχουμε μελέτη από συγκοινωνιολόγους από το Μετσόβιο. Ακολουθούμε το παράδειγμα όλων των μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων. Ένα τέτοιο έργο πρέπει να το δοκιμάσεις πιλοτικά για να περάσεις στην πράξη. Έχουμε το σχέδιο, έχουμε τη μελέτη, αλλά πριν προχωρήσουμε, θέλουμε να έχουμε διαβούλευση στην πράξη με τους πολίτες», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Αναφορικά με τα κυκλοφοριακά προβλήματα των τελευταίων ημερών στο κέντρο της Αθήνας, ο κ. Μπακογιάννης επισήμανε ότι «δεν υπάρχει καλό timing για μια τέτοια αλλαγή. Οποιαδήποτε στιγμή θα είχαμε ταλαιπωρία», ενώ επανέλαβε ότιοι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν στο τέλος του καλοκαιριού.
Ερωηθείς σχετικά με τον κίνδυνο «γκετοποίησης» περιοχών του κέντρου, σημείωσε ότι το έργο πρέπει να περιφρουρηθεί, όπως συμβαίνει τώρα και στην Ομόνοια και αντέταξε την περίπτωση της Διονυσίου Αρεοπαγίτου και της Ερμού.
Σε ό,τι αφορά στο εμπορικό τρίγωνο του κέντρου, τόνισε ότι «δε μιλάμε για κλείσιμο. Θέλουμε να το αναβαθμίσουμε. Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα κέντρο φιλικό, φιολόξενο, ασφαλές» συμπληρώνοντας ότι «δε θέλουμε τη διέλευση χωρίς λόγο και αιτία». Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε «αν θέλετε να έρθετε με το αυτοκίνητο σας να ψωνίσετε στο κέντρο, μπορείτε. Ωστόσο, αν ξεκινησετε για παράδειγμα από την Κηφισιά για να πάτε στο Φάληρο, μην περάσετε από το κέντρο».
Σχετικά με το μεγάλο κόστος του αστικού εξοπλισμού (πχ ζαρντινιέρες χιλιάδων ευρώ), για το οποίο δέχεται κριτική τις τελευταίες ημέρες, ο κ. Μπακογιάννης υπογράμμισε ότι η κατασκευή τους είναι τέτοια ώστε να μη γινουν «πολεμοφόδια» και να μην είναι για πέταμα σε 1-2 χρόνια, ενώ πρόσθεσε ότι υπάρχει δυνατότητας μεταφοράς τους στις γειτονιές της Αθήνας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr