«Είμαι ανήσυχος, γιατί φοβάμαι ότι θα πάει στις καλένδες το έργο. Είχαμε εξασφαλίσει την χρηματοδότηση στις 8 εργολαβίες. Οι πέντε ήδη είχαν ξεκινήσει, ήταν εν λειτουργία. Περιμέναμε την απόφαση από το ΣτΕ για την άλλη, και στις άλλες δύο περιπτώσεις, οι επιλαχόντες θα προκρίνονταν για να πάρουν το έργο για να το ξεκινήσουν» επεσήμανε ο Αλέξης Τσίπρας χαρακτηρίζοντας λάθος την τακτική της νέας κυβέρνησης.
«Είναι μια τακτική που μας οδηγεί σε κινδύνους, και θα ήθελα με την παρουσία μου εδώ να κρούσω τον κώδωνα του κινδύνου διότι πιστεύω ότι ο κίνδυνος ο μεγάλος στον οποίο αναφέρομαι έχει να κάνει με τις μεγάλες καθυστερήσεις. Η εμπειρία μου λέει ότι η ΕΕ θα καθυστερήσει πάρα πολύ και δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα αποδεχθεί να δώσει σε ανάθεση ένα τόσο μεγάλο έργο», σημείωσε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.
Δήμαρχος Κυλλήνης - Ανδραβίδας: Θέλουμε τον δρόμο χθες
Από την πλευρά του ο δήμαρχος Κυλλήνης - Ανδραβίδας τόνισε ότι το θέμα της εθνικής οδού είναι το βασικό θέμα όλης της περιοχής χαρακτηρίζοντάς την χειρότερη κι από το γεφύρι της Άρτας. «Θέλουμε τον δρόμο χθες. Η περιοχή μας έχει πληρώσει το μεγαλύτερο τίμημα σε ανθρώπινες ζωές και τραυματίες από τον δρόμο αυτό, και ο δρόμος πρέπει να συνεχιστεί με την παρούσα μορφή», σημείωσε ο δήμαρχος Κυλλήνης - Ανδραβίδας Ιωάννης Λέντζας.
«Οι πολίτες της Ηλείας δεν είναι πολίτες δεύτερης κατηγορίας και ο φόρος αίματος είναι μεγάλος», ανέφερε ο Αλέξης Τσίπρας τονίζοντας ότι το θέμα της εθνικής οδού «δεν είναι μόνο μεγάλο χρηματοοικονομικό ζήτημα. Είναι ότι κάθε χρόνο χάνονται δεκάδες άνθρωποι και κάλεσε τους πολίτες, όλη την τοπική κοινωνία και τους βουλευτές, ανεξαρτήτως κόμματος, να διεκδικήσουν το αυτονόητο ελπίζοντας να εισακουστεί το αίτημά τους για ολοκλήρωση του έργου της εθνικής οδού».
Κριτική για τα έργα υποδομών
Τέλος, ο κ. Τσίπρας σημείωσε ότι η σημερινή κυβέρνηση μπαίνει σε μια λογική εκδικητικότητας. «Εμείς δεν το κάναμε αυτό, τώρα βλέπω ότι η κυβέρνηση ιδιαίτερα στα θέματα υποδομών, τόσο στο θέμα του ΒΟΑΚ όσο και στο ΜΕΤΡΟ της Θεσσαλονίκης όσο και σε σας εδώ, αλλά και σε ότι αφορά το έργο στην Πάτρα που αφορά την υπογειοποίηση, ακολουθεί μια τακτική, έργα που είχαν δρομολογηθεί, έργα για τα οποία είχε εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση, έργα τα οποία θα ολοκληρώνονταν, μετά από πολλά χρόνια, αλλά θα ολοκληρώνονταν το επόμενο διάστημα, σε μια λογική εκδικητική, σε μια λογική πολιτικής αντιδικίας δίχως λόγο, να τα καταργεί και να τα θέτει σε μεγάλη διακινδύνευση και σε ότι αφορά την χρηματοδότηση την οποία είχαμε εξασφαλίσει και εις ότι αφορά τις αποζημιώσεις που θα κληθεί να πληρώσει στους ήδη υπάρχοντες παραχωρησιούχους», κατέληξε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr