Ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι η προηγούμενη κυβέρνηση δεν άφησε καμία σχετική μελέτη. Ως παραδείγματα έργων για τα οποία ακούστηκαν «ψέματα» από την προηγούμενη κυβέρνηση, ανέφερε το έργο Πάτρα-Πύργος, για το οποίο «σήμερα είμαστε σε επαφή με την Κομισιόν» για μια μόνιμη λύση, τον ΒΟΑΚ που ήταν «μια μολυβιά στον χάρτη», και το μετρό Θεσσαλονίκης στο οποίο «εγκαινιάζατε μουσαμάδες». Εξάλλου, για τη χθεσινή στάση στο μετρό, είπε ότι έδειξε τη νοοτροπία βολέματος ορισμένων έναντι της πραγματικής εργασίας.
Παράλληλα, ο υπουργός κατηγόρησε τον ΣΥΡΙΖΑ για προπαγάνδα και ψέματα.
Υπάρχει και ένα όριο στην πολιτική προπαγάνδα, όταν μιλά ο ΣΥΡΙΖΑ για τα εργατικά δικαιώματα. Ποιες συλλογικές συμβάσεις -μη μισθολογικές παροχές- υπογράψατε, ρώτησε τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ο κ. Καραμανλής: Εμπαίζατε τους εργαζομένους συστηματικά, δεν τους δίνατε τις συλλογικές συμβάσεις «και έπρεπε να έρθει η "ανάλγητη", "νεοφιλελεύθερη" κυβέρνηση Μητσοτάκη και να τους τις δώσει». Σημείωσε μάλιστα, ότι στο υπουργείο του, ο τότε επικεφαλής του, Χρ. Σπίρτζης, σωστά είχε «σηκώσει» τις συμβάσεις στην «Εργάνη» αλλά ο υπουργός, υπεύθυνος για το ΓΛΚ, Γ. Χουλιαράκης «αρνείτο» να τις υπογράψει. «Το πολιτικό ψέμα και η παραπλάνηση πρέπει κάποτε να λάβουν τέλος» είπε χαρακτηριστικά.
Τέλος, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε ότι οι πολιτικές δυνάμεις πρέπει να συμφωνήσουν σε μια σειρά μεγάλων έργων που θα οδηγήσουν τη χώρα στην ανάπτυξη και την οικονομική ανάταξη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr