Τόνισε, ότι χρειάζεται ένα αναπτυξιακό σχέδιο αλλά και στοχευμένες, μεγάλες επενδύσεις στην ακίνητη περιουσία, που μπορούν να προσδώσουν τεράστια δυναμική στον τουρισμό.
Επισήμανε, ότι η αισθητική αναβάθµιση του αστικού περιβάλλοντος, που συνοδεύει επιτυχηµένα έργα ανάπλασης, αποτελεί ένα από τα δυναµικότερα µέσα µιας πόλης, προκειµένου να ενισχυθεί η θέση της στον διεθνή ανταγωνισµό των πόλεων.
Σύμφωνα με τα όσα είπε ο υφυπουργός, η ελκυστικότητα της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού, συνδέεται με ολοκληρωμένες αστικές αναπλάσεις, με την καθαριότητα και την ασφάλεια. Εγκαταλειμμένα ή υποβαθμισμένα ακίνητα μπορούν να αλλάξουν όψη, μπορούν να αναπτυχθούν ολοκληρωμένες χωρικές επενδύσεις σε υποβαθμισμένες περιοχές.
Ο κ. Κόνσολας αναφέρθηκε, στο πλαίσιο των προτάσεων που κατέθεσε, στις πολιτιστικές συγκεντρώσεις,(cultural clustering) που μεταφράζονται στην μετατροπή υποβαθμισμένων περιοχών με μεταβιομηχανικό χαρακτήρα σε ελκυστικές, ζωντανές γειτονιές με χώρους αναψυχής, πολιτισμού, μέσω της δημιουργίας ενός δικτύου χώρων πολιτισμού και ψυχαγωγίας.
Έκανε επίσης, λόγο για τη δημιουργία εμβληματικών κτιρίων μεγάλης κλίμακας και ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής, σε αυτές τις υποβαθμισμένες περιοχές, που συντελούν στη δημιουργία της εικόνας μιας δυναμικής πόλης, που ανανεώνεται και γίνεται πιο ελκυστική.
Όπως τόνισε ο Υφυπουργός Τουρισμού, σε πολλές πόλεις της Ευρώπης υπάρχουν κτίρια, όπως μουσεία, όπερες, θέατρα, βιβλιοθήκες και χώροι σύγχρονης τέχνης που αποτελούν για την πόλη τα λεγόμενα «πολιτιστικά εμβλήματα», είναι ταυτισμένα με την πόλη και αποτελούν τουριστικά αξιοθέατα.
«Θεωρώ ότι κάθε αναγεννητική προσπάθεια χρειάζεται δημιουργικές ιδέες αλλά και δημιουργικούς ανθρώπους. Στη χώρα μας πιστεύω ότι υπάρχουν και τα δύο. Είναι λοιπόν καιρός να βγει μπροστά η δημιουργική Ελλάδα», κατέληξε ο κ. Κόνσολας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr