Ωστόσο, όπως προκύπτει από τη σημερινή ανακοίνωση του ΣΑΤΕ, επικράτησε κλίμα συναίνεσης μεταξύ των δύο πλευρών, με το σωματείο αυτοκινητιστών ταξί, υπό τον Θύμιο Λυμπερόπουλο, να αναφέρει:
«Στη συνάντηση που διήρκησε περισσότερο από μια ώρα συζητήθηκαν όλα τα τρέχοντα ζητήματα που αφορούν τον κλάδο. Και οι δύο πλευρές συμφώνησαν στη διατήρηση του θεσμικού πλαισίου όπως αυτό διαμορφώθηκε τα τελευταία χρόνια καθώς και στην αξιοποίηση της ψηφιακής πλατφόρμας που ανακοινώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα. Ο κ. Κεφαλογιάννης δεσμεύτηκε ότι θα εντατικοποιηθούν οι έλεγχοι στα Ε.Ι.Χ προκειμένου να περιοριστούν τα κρούσματα υποκλοπής μεταφορικού έργου.
Συζητήθηκε επίσης η πρόσφατη τροποποίηση της ελάχιστης μίσθωσης καθώς και η πρόταση που κατέθεσε η Ομοσπονδία για ενιαία ελάχιστη τιμή (90 ευρώ) στις συμβάσεις μίσθωσης Ε.Ι.Χ για όλη την Ελλάδα και τρίωρη ελάχιστη σύμβαση σε όλη την επικράτεια, ή εναλλακτικά για τη νησιωτική Ελλάδα διάρκεια σύμβασης μιας ώρας με ελάχιστη χρέωση 60 ευρώ καθώς και επιπλέον χρέωση 30 ευρώ ανά ώρα αν η σύμβαση έχει διάρκεια μεγαλύτερη των τριών ωρών. Ο υφυπουργός δεσμεύτηκε ότι θα εξετάσει την συγκεκριμένη πρόταση.
Ο κ. Κεφαλογιάννης τόνισε ότι θα είναι πάντα σε ανοιχτή γραμμή με την διοίκηση της Ομοσπονδίας προκειμένου να αναζητηθούν οι καλύτερες λύσεις στα θέματα που αφορούν το ταξί. Επεσήμανε επίσης ότι θα συμβάλλει από την πλευρά του για να λυθούν άμεσα:
α. το ζήτημα της άμεσης εφαρμογή του Νόμου για απαγόρευση είσπραξης κομίστρου από διαμεσολαβητικές εφαρμογές καθώς και
β. το ζήτημα με τον ΦΠΑ όταν ο κύκλος εργασιών δεν υπερβαίνει τις 10.000 ευρώ. (δεν μπορεί να έχει ισχύ για τα ταξί).»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr