Παραθέτει στοιχεία για τη σημερινή οικονομική κατάσταση του Οργανισμού επισημαίνοντας ότι:
- • Ο Οργανισμός τον πρώτο χρόνο (Αύγουστος 2017- Ιούλιος 2018) παρουσίασε κέρδη 5,4 εκατομμυρίων ευρώ, σε αντίθεση με το πρώτο επτάμηνο του 2017 όπου παρουσίασε ζημιές 35 εκατομμυρίων. Κέρδη 4,6 εκατ. ευρώ παρουσιάζει και κατά το πρώτο δεκάμηνο, Αύγουστος 2018 - Μάιος 2019.
- • Οι προϋπολογισμοί τόσο του έτους 2018 όσο και ο τρέχων προϋπολογισμός του 2019 εκτελούνται κανονικά.
- • Το πρόγραμμα ταμειακής διαχείρισης του Οργανισμού παρουσιάζει επάρκεια.
Τονίζει ότι δύο είναι οι βασικές αρμοδιότητες του σημερινού διοικητικού συμβουλίου:
- Η εκκαθάριση του Οργανισμού
- Η μεταβίβαση του συγκοινωνιακού έργου στην Α.ΣΥ.Θ. Α.Ε.
«Και οι δύο έχουν σημαντικά δρομολογηθεί» σημειώνεται.
Σχετικά με την προετοιμασία για την ίδρυση του Α.Σ.Υ.Θ. σημειώνεται ότι:
- • Έχει ολοκληρωθεί το σχέδιο καταστατικού του νέου φορέα
- • Προχωρά ο διαγωνισμός για την αγορά νέων λεωφορείων
- • Δρομολογήθηκαν οι διαδικασίες για πρόσληψη οδηγών
- • Δημοσιεύθηκε ο διαγωνισμός για την ψηφιοποίηση, την τηλεματική και το ηλεκτρονικό εισιτήριο.
Υπογραμμίζεται ότι το σημερινό θεσμικό πλαίσιο του Ν.4482/2017 διασφαλίζει απολύτως τις θέσεις εργασίας για το σύνολο του προσωπικού.
Για τη διαδικασία της εκκαθάρισης επισημαίνει ότι βρίσκεται στο τελικό στάδιο. Ωστόσο τονίζεται ότι εκκρεμούν προσφυγές στην ελληνική Δικαιοσύνη όσο και στα αρμόδια όργανα της Ε.Ε.
«Είναι σαφές πως μπορείτε άμεσα να εκκινήσετε τη διαδικασία λειτουργίας του Α.Σ.Υ.Θ. με το διορισμό νέας Διοίκησης. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι παύει ο Ο.Α.Σ.Θ. να ασχολείται με το συγκοινωνιακό έργο, το οποίο αναλαμβάνει η νέα Διοίκηση του Α.Σ.Υ.Θ. και μεταφέρεται το σύνολο του έργου στο νέο φορέα» αναφέρεται στην επιστολή. Επίσης υπογραμμίζεται ότι «η διαδικασία της εκκαθάρισης πρέπει να συνεχιστεί απρόσκοπτα μέχρι την ολοκλήρωσή της προκειμένου να αποδοθεί δικαιοσύνη».
«Αν το σχέδιό σας είναι διαφορετικό από αυτό που ορίζει το σημερινό θεσμικό πλαίσιο, εκτιμώ ότι θα δημιουργηθεί σωρεία προβλημάτων και ως προς την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου και ως προς τη διαδικασία της εκκαθάρισης.
Σε ό,τι με αφορά, δεν είναι δυνατόν να υπηρετήσω ένα σχέδιο το οποίο δεν το γνωρίζω, πολύ περισσότερο ένα σχέδιο με το οποίο δεν θα είμαι σύμφωνος» καταλήγει στην επιστολή του ο Στέλιος Παππάς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr