Ο κ. Τσίπρας επεσήμανε πως πρόκειται για δυο κομμάτια που έχουν δημοπρατηθεί και τα έργα είναι σε εξέλιξη, όσον αφορά το Καστέλι Κισσάμου-Χερσόνησος και το Χερσόνησος-Νεάπολη (το ένα με σύμβαση παραχώρησης και το άλλο με ΣΔΙΤ). Στο δρόμο αυτό, είναι σημαντικό, ότι δεν θα υπάρχουν διόδια για τους κατοίκους της Κρήτης, ενώ για το υπόλοιπο τμήμα από Νεάπολη έως Άγιο Νικόλαο, επίσης έχει ξεκινήσει η διαγωνιστική διαδικασία. Είχαμε μαλιστα βάλει ένα στοίχημα ότι θα ξεκινήσει πριν το Μάιο και ξεκίνησε», υπογράμμισε ο πρωθυπουργός που συνέδεσε την αναγκαιότητα του έργου, με τη δημιουργία και του νέου αεροδρομίου Ηρακλείου, στο Καστέλι, όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ.
«Το μεγάλο όραμα, είναι να προχωρήσει ο ΒΟΑΚ και να μετατραπεί σε ένα σύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο, διότι μετά και από το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι, η Κρήτη αναβαθμίζεται. Ήδη στο υπάρχον αεροδρόμιο κάθε χρόνο έχουμε πάνω από 8 εκατ. επιβάτες. Με το νέο αεροδρόμιο που θα είναι πιο σύγχρονο και θα προσγειώνονται μεγαλύτερα αεροσκάφη, οι αφίξεις θα πολλαπλασιαστούν. Άρα η ολοκλήρωση του ΒΟΑΚ σε ένα σύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο, ένα όραμα δεκαετιών, δρομολογείται σιγά σιγά και πιστεύουμε ότι στην επόμενη πενταετία, θα μπορούμε να μιλάμε για ένα έργο πνοής για την Κρήτη, τους Κρητικούς αλλά και τους επισκέπτες, γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Κρήτη είναι ατμομηχανή της τουριστικής μας ανάπτυξης», σημείωσε ο πρωθυπουργός.
Ο Αλέξης Τσίπρας κατά την ενημέρωσή του για το έργο από το Διευθύνοντα Σύμβουλο του Οργανισμού Αναπτυξης Κρήτης Φώτη Καζάση, άκουσε για τα περίπου εννέα χιλιόμετρα που υπολείπονταν, με τον επιβλέποντα Γιώργο Αγαπάκη να εξηγεί στον πρωθυπουργό ότι ένα από τα προβλήματα που προέκυψαν και καθυστέρησαν τις εργασίες, σχετίζονταν με την Αρχαιολογία και τα ευρήματα, που απαιτούσαν επιπλέον διαδικασίες, προκειμένου το έργο να συνεχιστεί και να ολοκληρωθεί.
Νωρίτερα ο πρωθυπουργός είχε επιθεωρήσει τις εργασίες στο οδικό έργο Ηράκλειο-Μεσαρά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr