Αφορμή για την αγωγή στάθηκαν, σύμφωνα με την εταιρεία, οι δηλώσεις του κ. Λυμπερόπουλου, ο οποίος φέρεται να ισχυρίζεται ότι η εταιρεία φοροδιαφεύγει, δεν έχει νομική υπόσταση, λειτουργεί παράνομα και παραβιάζει τους κανόνες της αγοράς ταξί.
Στην κατάθεσή του, ο κ. Σπίρτζης υπερασπίστηκε τον κ. Λυμπερόπουλο λέγοντας: «Ένα εξάμηνο πριν την ψήφιση του νέου νόμου, τον Μάρτιο του 2018, υπήρξαν ανώνυμες αναφορές στο υπουργείο σε σχέση με τον τρόπο πληρωμής της εταιρίας. Καταγγελλόταν πως οι οδηγοί λάμβαναν χρήματα με εμβάσματα από το εξωτερικό, άρα χρήματα έφευγαν από τη χώρα».
Ωστόσο, πρόσθεσε πως δεν γνωρίζει αν έχουν υπάρξει έλεγχοι των αρχών. Όπως επισήμανε, πριν την ψήφιση του Νόμου 4530/2018 «υπήρχε νομική αταξία, κενό νόμου και παράβαση νόμου, καθώς σε ορισμένα επαγγέλματα είχαμε καταστρατήγηση τιμής».
Τέλος, ο υπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε στο περιεχόμενο των δηλώσεων του Θύμιου Λυμπεροπούλου, σχολιάζοντας πως ως πρόεδρος του ΣΑΤΑ «είναι καθήκον του να υπερασπιστεί τον κλάδο σε θεσμικό πλαίσιο. Σε αυτό το μέτρο κινήθηκε».
Νωρίτερα, στο δικαστήριο κατέθεσε η οικονομική διευθύντρια της Taxibeat η οποία χαρακτήρισε αναληθή τα δημοσιεύματα, στα οποία μεταξύ άλλων γινόταν λόγο για φοροδιαφυγή και φορολογικούς παραδείσους.
«Τα δημοσιεύματα μας έπληξαν και αναγκαστήκαμε να κινηθούμε δικαστικά. Το τελευταίο τρίμηνο του έτους, λόγω εποχικότητας, είναι το καλύτερο τρίμηνο με 40% αύξηση. Τα αναληθή δημοσιεύματα και ο δημόσιος λόγος του Θ. Λυμπερόπουλου που εντάθηκε το Σεπτέμβριο του 2017 είχε σαν αντίκτυπο όχι αναμενόμενη αύξηση. Χρειάστηκαν πρόσθετες ενέργειες όπως την πρόσληψη συμβούλων διαχείρισης και διαφημιστικής καμπάνιας, ύψους 270.000 ευρώ».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr