Με αφορμή την ανακοίνωση ίδρυσης σχετικού γραφείου από την περιφέρεια Αττικής και τις ανάλογες πρωτοβουλίες άλλων περιφερειών της χώρας, η κ. Κεφαλογιάννη υπογραμμίζει πως «ο ρόλος των περιφερειακών Film Offices, έχει ιδιαίτερη βαρύτητα για την διευκόλυνση οπτικοακουστικών παραγωγών στις περιφέρειες της Χώρας ή/και στους δήμους». Προσθέτει, όμως, πως «η λειτουργικότητά τους πρέπει να διασφαλίζεται από ένα ολοκληρωμένο κεντρικό σχέδιο για την προσέλκυση και εξυπηρέτηση διεθνών οπτικοακουστικών παραγωγών».
«Χωρίς κεντρικό σχεδιασμό η σύσταση των Film Offices θα είναι αποσπασματική χωρίς προδιαγραφές λειτουργίας, χωρίς δείκτες αποτελεσματικότητας και με αμφίβολα αποτελέσματα» επισημαίνει η κ. Κεφαλογιάννη, αναδεικνύοντας την πολυδιάσπαση αρμοδιοτήτων καθώς σήμερα η διαχείριση του τομέα οπτικοακουστικών παραγωγών γίνεται από το Υπουργείο Πολιτισμού μέσω του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου, καθώς και από το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής με το νεοσύστατο φορέα του, το ΕΚΟΜΕ.
Στην ερώτησή της, η κ. Κεφαλογιάννη καλεί την Υπουργό Πολιτισμού να απαντήσει:
- Ποιο είναι το θεσμικό πλαίσιο, ποια η εμβέλεια και ποιες οι αρμοδιότητες των τοπικών Film Offices;
- Πως διασφαλίζεται η δράση τους ως υπηρεσίες ενιαίας εξυπηρέτησης (one-stop-shops) σε σχέση με τις άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου και τους Ο.Τ.Α. ;
- Ποιος κεντρικός φορέας θα τα εποπτεύει; Το ΥΠΠΟΑ, το ΥΠΨΗΠΤΕ, ή κάποιος άλλος;
- Πως εξασφαλίζεται ο ρόλος του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου και της Διεύθυνσης Διεθνών Οπτικοακουστικών Παραγωγών;
- Ποια είναι η εθνική στρατηγική για την προσέλκυση κινηματογραφικών παραγωγών και ποιοι είναι οι στόχοι της;
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr