Όπως σχολιάζουν σε ερώτηση που κατέθεσαν σε συναρμόδιους υπουργούς, «δυστυχώς, το έλλειμμα παιδείας και η ανευθυνότητα κυριαρχούν στον τρόπο που οδηγούν πολλοί συμπολίτες μας, με αποτέλεσμα να βάζουν σε κίνδυνο τις ζωές τους αλλά και τις ζωές άλλων. Ενώ, λοιπόν, οι κατεξοχήν αρμόδιοι φορείς και πρόσωπα που ασχολούνται με την οδηγητική παιδεία κρούουν μετ’ επιτάσεως τον κώδωνα του κινδύνου, η κυβέρνηση, με λαϊκιστική νοοτροπία και μάλλον ψηφοθηρικούς σκοπούς, έχει εξαγγείλει την μείωση των προστίμων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με πρόσχημα την οικονομική κρίση».
Την ίδια ώρα, ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της αξιωματικής αντιπολίτευσης, υπογραμμίζει πως «τα πρόσφατα τραγικά δυστυχήματα, και ειδικά το θανατηφόρο στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας (26.02.17), που συγκλόνισαν το πανελλήνιο, εγείρουν ευλόγως εκ νέου το ερώτημα για το "τις πταίει” για τον τεράστιο φόρο αίματος που πληρώνει η χώρα από τα αυτοκινητιστικά δυστυχήματα».
Παρουσιάζει επίσης στοιχεία σύμφωνα με τα οποία:
• «Σύμφωνα με την Eurostat, η Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη πεντάδα της ΕΕ στα θανατηφόρα τροχαία, μετά τη Ρουμανία, τη Λιθουανία, την Πολωνία και την Κροατία.
• Σύμφωνα με τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών, τα τροχαία συμβάντα αποτελούν την πρώτη αιτία θανάτου για τους νέους από 15 έως 29 ετών, τη δεύτερη αιτία θανάτου για τις ηλικίες 5 έως 14 και την τρίτη για τις ηλικίες 30 έως 44 ετών».
Ο κ. Χαρακόπουλος τονίζει πως η λογική που διέπει την απόφαση της κυβέρνησης είναι σε λανθασμένη βάση, καθώς τα πρόστιμα του ΚΟΚ δεν συνιστούν μέσο συλλογής εσόδων, αλλά μέσο περιορισμού της παραβατικότητας των οδηγών και προσθέτει ότι ο σκοπός δεν είναι η τιμωρία, αλλά η συνέτιση.
Την ερώτηση συνυπογράφουν οι βουλευτές της ΝΔ, Αθ. Καββαδάς, Μ. Κόνσολας, Αν. Κουτσούμπας, και Κ. Τασούλας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr