Ειδικότερα κατά τις πρώτες ημέρες λειτουργίας, από τις 9 - 16 Φεβρουαρίου, υποβλήθηκαν στο σύστημα 862 θέματα, εκ των οποίων τα 839 αφορούσαν πραγματικά προβλήματα ή διορθωτικές προτάσεις και τα υπόλοιπα 23 τάσεις αρνητικής τοποθέτησης με διάφορα σχόλια.
Τη μερίδα του λέοντος, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, αποσπούν τα θέματα που αφορούν το υπουργείο Εργασίας, το υπουργείο Οικονομικών για φορολογικές υποθέσεις και πληροφορίες συμμετοχής σε προγράμματα του ΕΣΠΑ και το υπουργείο Υγείας, σχετικά με ελλείψεις σε ιατρικό/νοσηλευτικό προσωπικό.
Σημαντικός αριθμός περιπτώσεων, σύμφωνα με την ανακοίνωση, αφορά στην καθυστέρηση έκδοσης δικαστικών αποφάσεων, στην αποπληρωμή αποζημιώσεων αγροτών και πληγέντων από πάσης φύσεως καταστροφές, στη ρύθμιση πολεοδομικών ζητημάτων και στην πάταξη της εγκληματικότητας.
«Είναι αυτονόητο ότι ένα μεγάλο ποσοστό των αιτήσεων αφορά χρόνιες παθογένειες της δημόσιας διοίκησης, που αυτή την περίοδο γίνονται προσπάθειες να περιοριστούν στο ελάχιστο», επισημαίνεται.
Αναλυτικά, βάσει της επεξεργασίας που έγινε, οι καταχωρήσεις ανά υπουργείο την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της ιστοσελίδας έχουν ως εξής:
- Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης: 274
- Οικονομικών: 99
- Υγείας: 89
- Εσωτερικών: 68
- Υποδομών και Μεταφορών: 55
- Περιβάλλοντος και Ενέργειας: 45
- Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων: 43
- Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης: 40
- Οικονομίας και Ανάπτυξης: 25
- Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων: 24
- Διοικητικής Ανασυγκρότησης: 22
- -Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων: 19
- Μεταναστευτικής Πολιτικής: 13
- Πολιτισμού και Αθλητισμού: 6
- Εθνικής Άμυνας: 5
- Εξωτερικών: 4
- Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής: 4
- Τουρισμού: 4
Σημειώνεται ότι οι υπηρεσίες του υπουργείου Επικρατείας έχουν προωθήσει τα παραπάνω αιτήματα στις αρμόδιες υπηρεσίες και βρίσκονται σε άμεση επαφή με αυτές για να διευθετηθεί σε εύλογο διάστημα όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος των αιτημάτων.
Η επικοινωνία των πολιτών γίνεται μέσω της ιστοσελίδας www.kathimerinotita.gov.gr (με την υποβολή φόρμας) και μέσω email στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις [email protected], [email protected] και [email protected], «χωρίς να χρειάζεται να ταλαιπωρούνται οι ενδιαφερόμενοι προσερχόμενοι στα γραφεία του υπουργείου Επικρατείας».
Υπενθυμίζεται επίσης ότι για διευκρινίσεις, οι πολίτες μπορούν να καλούν στα τηλέφωνα:
- 210 33 85 314
- 210 33 85 305
- 210 33 85 100
Επίσης στα φαξ:
- 210 33 85 317
- 210 33 85 210
- 210 33 85 109
Η εν λόγω υπηρεσία λειτουργεί ακόμη σε πιλοτική μορφή και πως κατά την πλήρη λειτουργία της θα απασχολεί συνολικά 25 άτομα, που θα αποσπαστούν από άλλους τομείς της δημόσιας διοίκησης και δεν προβλέπεται να γίνει καμία νέα πρόσληψη. Οι σχετικές αιτήσεις ενδιαφέροντος έχουν ξεπεράσει ήδη τις 230.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr