Μιλώντας στην Ολομέλεια, κατά τη συζήτηση του σχεδίου νόμου για την ανάθεση και εκτέλεση συμβάσεων παραχώρησης, ο κ. Σπίρτζης ανέφερε, ότι οι εταιρείες αυτές εκβίαζαν τους εργαζόμενους, δήλωναν ψευδείς αμοιβές και καταστάσεις εργαζομένων και πρόσθεσε, ότι, η κατάθεση της υπουργικής τροπολογίας, για την αλλαγή του καθεστώτος των συγκεκριμένων εταιρειών, συνέπεσε με καταστροφές στα ακυρωτικά μηχανήματα του Μετρό. «Όλως τυχαίως κάποιες ομάδες άρχισαν να σπάνε κάποιους σταθμούς, εύχομαι να μην υπάρχει διασύνδεση» ανέφερε αποδίδοντας τη δέουσα σημασία.
Περισσότερο σαφής, ωστόσο ήταν όταν συνέδεσε τις αντιδράσεις μερίδας βουλευτών της ΝΔ με συγκεκριμένα εργολαβικά συμφέροντα.
Ο υπουργός, κατηγόρησε απερίφραστα «βουλευτές της Ν.Δ και της αντιπολίτευσης ότι ταυτίζονται με τις απόψεις επτά εταιρειών με πτυχίο έβδομης τάξης», οι οποίες «κόπτονται», όπως είπε, για το έργο της οδού Πάτρα - Πύργου.
«Δεν πρόκειται για «κατάτμηση» αλλά για άλλη αντίληψη στα δημόσια έργα», υποστήριξε ο κ. Σπίρτζης.
Όπως εξήγησε: «στην αρχή υπήρχε ένας διαγωνισμός στον οποίο συμμετείχαν επτά εταιρείες και το κόστος είχε εκτιμηθεί στα 470 εκατ. ευρώ. Κάναμε οκτώ διαγωνισμούς. Στον πρώτο συμμετείχαν 12 εταιρείες, με μεγαλύτερο ποσοστό έκπτωσης το 53%. Στο δεύτερο 13 με μεγαλύτερο ποσοστό έκπτωσης το 55,32% και στον τρίτο 12 εταιρείες με ποσοστό έκπτωσης 57,45%. Οι βουλευτές της ΝΔ και οι εταιρείες ήθελαν να γίνει ένας διαγωνισμός. Οι εκπτώσεις που έδωσαν οι εταιρείες εβδόμης τάξης ήταν 33% εμείς κερδίσαμε πάνω από 57%» είπε ο κ. Σπίρτζης, ενώ διερωτήθηκε και για τις σχέσεις των βουλευτών αυτών και των εταιρειών με τηλεοπτικό σταθμό στο οποίο «ομογενοποιούνται», όπως επισήμανε, οι απόψεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr