«Παραλάβαμε κλειστά εργοτάξια από τον Γενάρη και μετά. Για ένα έργο εκτελεσθέν γύρω στα 330 εκατομμύρια υπήρχαν απαιτήσεις από την ανάδοχο εταιρεία γύρω στα 710 εκατομμύρια στα διαιτητικά δικαστήρια. Αυτό το πράγμα το μεταφέραμε σε κατ' ιδίαν συνεννόηση ώστε να κλείσει η διαφορά» είπε ο κ. Σγουρίδης, ωστόσο δεν διευκρίνισε το ύψος της διαφοράς.
«Πάντως», πρόσθεσε, «είναι προς το συμφέρον αμφοτέρων των πλευρών και προς το συμφέρον της πόλης της Θεσσαλονίκης».
Ο υφυπουργός Υποδομών εκτίμησε ότι το έργο θα αποπερατωθεί το 2020, ενώ για τον σταθμό της Βενιζέλου επανέλαβε ότι «μετά την απόφαση του ΚΑΣ να παραμείνουν τα αρχαία εντός των ανασκαφών, θα παραμείνει εκεί, με μια μετακίνηση κάποιων μέτρων».
«Μόνο που το έργο κατασκευής του σταθμού θα πάει προς το τέλος υλοποίησης του μετρό Θεσσαλονίκης για να μπορέσουν να γίνουν οι μελέτες εκείνες ώστε να αναδειχτούν τα αρχαία κατά το πρότυπο των σταθμών του μετρό της Αθήνας», κατέληξε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr