«Είναι ζήτημα να μαζεύτηκαν 200.000 ευρώ» είπε ο υπουργός και διευκρίνισε ότι εξαιρούνται από την τροπολογία οι "βάρκες μέχρι 7 μέτρα, που είναι η βάρκα της οικογένειας, είναι το φθηνό μέσο αναψυχής και το τέλος αυξάνεται από εκεί και μετά, ανάλογα με τα μέτρα του σκάφους".
Μάλιστα, ο κ. Βαρβιτσιώτης επικαλέστηκε εκτιμήσεις που δείχνουν ότι, αν το τέλος εισπραχθεί σωστά και λειτουργήσουν οι μηχανισμοί είσπραξης, θα υπάρξει ετήσιο έσοδο ύψους 20 εκατ. ευρώ.
Εξήγησε ακόμα, ότι η διάταξη ψηφίζεται τώρα, προκειμένου το τέλος αυτό να ενταχθεί στο ηλεκτρονικό σύστημα και να είναι δυνατή η πληρωμή του, ηλεκτρονικά. Ο υπουργός αναφέρθηκε στα κίνητρα για τα σκάφη αποκλειστικής επαγγελματικής χρήσης και το κίνητρο παραμονής σκαφών αναψυχής για ελλιμενισμό, με μπόνους 50% μείωσης την επόμενη χρονιά και χαρακτήρισε τον φόρο, ανταγωνιστικό σε σχέση με τον διεθνή περίγυρο.
Ανακοίνωσε, δε, ότι μέσα στην επόμενη εβδομάδα κατατίθεται στη Βουλή νομοσχέδιο για τα σκάφη αναψυχής, προκειμένου να δοθεί ώθηση στο yachting και να προσελκύσουμε σκάφη στις ελληνικές μαρίνες.
Κατά πλειοψηφία εγκρίθηκε και η τροπολογία του υπουργείου Οικονομικών για το τέλος ταξινόμησης των επιβατικών αυτοκινήτων. Με την τροπολογία, απαλλάσσονται από τον φόρο πολυτελείας τα αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί σε άλλο κράτος- μέλος της ΕΕ, καθώς και τα ηλεκτροκίνητα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr