Στην ερώτησή του, ο κ. Χατζημαρκάκης επισημαίνει: «Ανάμεσα στους απολυμένους είναι εκπαιδευτικοί που προσλήφθηκαν με γραπτές εξετάσεις του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ), με κορυφαίους τίτλους σπουδών, εκπαιδευτική εμπειρία αλλά και προσφορά στην εκπαίδευση που έχει αναγνωριστεί.
Ενδεικτικό παράδειγμα παράλογης απόφασης για την εφαρμογή των απαιτήσεων της τρόικα, η καθηγήτρια γραφιστικής Αγγελική Καμπούρη, η οποία μαζί με άλλους καθηγητές έλαβε από το ελληνικό υπουργείο Παιδείας, Αριστείο Καινοτομίας για τη δημιουργία τρισδιάστατου βιβλίου pop – up με πρωτοποριακή προβολή από ηλεκτρονικούς υπολογιστές και προσαρμοσμένο για χρήση από άτομα με ειδικές ανάγκες. Παράλληλα συμμετείχε σε μια σειρά ευρωπαϊκά προγράμματα συνεργασίας και ανταλλαγών, κυρίως με σχολεία της Γερμανίας, όπως το "Leonardo" και το "Comenius"».
Ο ελληνικής καταγωγής ευρωβουλευτής ρωτά την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ανάμεσα στα αλλά:
- Ποιο είναι το όφελος από μια αναδιάρθρωση του δημόσιου τομέα που οδηγεί στο περιθώριο ή στη μετανάστευση το επιστημονικό δυναμικό της χώρας, αλλά και
- Ποια αναπτυξιακή λογική υπηρετεί η χρηματοδότηση προγραμμάτων καινοτομίας στην ευρωπαϊκή εκπαίδευση όταν οι δημιουργοί καινοτόμων δράσεων, που βραβεύονται επίσημα, οδηγούνται με τυφλές αποφάσεις στην ανεργία;
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr