«Δεν είναι στο φουλ οι μηχανές, σταμάτησαν πριν 2,5 - 3 χρόνια. Δεν έχουν μπει μπροστά τα έργα, ορισμένα δουλεύουν, όπως ο δρόμος προς την Τρίπολη και προς την Σπάρτη και στα Τέμπη και πάνω στον Πλαταμώνα στη Βόρεια Ελλάδα, αλλά τα υπόλοιπα δεν έχουν επανεκκινήσει ακόμη».
Το φθινόπωρο «μπαίνουν μπροστά» τα κατασκευαστικά έργα με τροποποιημένες συμβάσεις που θα κατατεθούν στη Βουλή δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, επισημαίνοντας παράλληλα την αναγκαιότητα των έργων για την ελληνική οικονομία.
«Δεν είναι στο φουλ οι μηχανές, σταμάτησαν πριν 2,5 - 3 χρόνια. Δεν έχουν μπει μπροστά τα έργα, ορισμένα δουλεύουν, όπως ο δρόμος προς την Τρίπολη και προς την Σπάρτη και στα Τέμπη και πάνω στον Πλαταμώνα στη Βόρεια Ελλάδα, αλλά στα υπόλοιπα δεν υπάρχει ουσιαστική επανεκκίνηση ακόμη» παραδέχθηκε.
Ο υπουργός επισήμανε ότι η επανεκκίνηση των έργων σημαίνει τεραστία διαπραγμάτευση, ενώ από το μέλλον τους «εξαρτώνται πενήντα τράπεζες και οι κατασκευαστικές που αν δεν τελειώσουν τα έργα θα καταστραφούν».
Ο κ. Χρυσοχοΐδης έκανε επίσης λόγο για προσλήψεις στα μεγάλα έργα που θα ενισχύσουν την οικονομία και θα μειώσουν την ανεργία, ενώ διευκρίνισε ότι στα εργοτάξια θα γίνουν και προσλήψεις νόμιμων μεταναστών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr