Με ένα ολοκληρωμένο και αναλυτικό πρόγραμμα δράσης για κάθε διεθνή αγορά, που περιλαμβάνει διεθνείς εκθέσεις, επιχειρηματικές αποστολές και roadshows, ο ΟΠΕ θέτει ως πρώτη προτεραιότητα για το 2006 την περαιτέρω αύξηση της εξαγωγικής δραστηριότητας.
Οπως επισημαίνει ο ΟΠΕ, οι ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις έχουν πλέον τη δυνατότητα να προγραμματίσουν έγκαιρα τις δραστηριότητές τους, να τις εντάξουν στη στρατηγική και τον προϋπολογισμό τους και να επιλέξουν τις δράσεις στις οποίες θα συμμετάσχουν. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι, το πλάνο δράσεων για το 2006 περιλαμβάνει διπλάσιο αριθμό συμμετοχών σε Διεθνείς Εκθέσεις και road shows (52 το 2006 έναντι 28 το 2005) και σχεδόν υπερτριπλάσιο αριθμό επιχειρηματικών αποστολών (25 το 2006 έναντι 9 το 2005). Χαρακτηρίζεται δε, τόσο από το εύρος των κλάδων που καλύπτει όσο και από τον μεγάλο αριθμό των χωρών. Συγκεκριμένα, στο ετήσιο πρόγραμμα έχουν ενταχθεί διεθνείς εκθέσεις, επιχειρηματικές αποστολές και roadshows σε 37 χώρες, που καλύπτουν κλάδους και προϊόντα του παραδοσιακού τομέα, αλλά και των καινοτομικών προϊόντων και υψηλής τεχνολογίας καθώς και του τομέα των υπηρεσιών, όπως:
· Τρόφιμα – ποτά και βιολογικά προϊόντα
· Φαρμακευτικά, ιατρικά και παραϊατρικά προϊόντα
· Ενδύματα
· Καλλυντικά
· Κοσμήματα
· Έπιπλο και διακόσμηση
· Δομικά υλικά
· Υπηρεσίες εκπαίδευσης, επικοινωνίας κλπ.
· Πληροφορική
· Τηλεπικοινωνίες, τεχνολογία, κλπ.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr