Το Γ.Π.Σ, μεταξύ των άλλων, περιλαμβάνει:
1.Τη δημιουργία τριάντα τεσσάρων (34) πολεοδομικών ενοτήτων (Π.Ε.), στις οποίες διατηρούνται οι πυκνότητες και οι συντελεστές δόμησης.
2.Την τροποποίηση και ιεράρχηση του οδικού δικτύου της πόλεως του Περιστερίου σε:
- Ταχείες Λεωφόρους
- Εθνική Οδός Αθηνών Λαμίας
- Λεωφόρος Αθηνών Κορίνθου
-Πρωτεύουσες αρτηρίες
- Λεωφόρος Θηβών
- Εθν. Μακαρίου-Π.Τσαλδάρη-Αναπαύσεως-Αγ. Ιερόθεου
- Δευτερεύουσες αρτηρίες
- Κωνσταντινουπόλεως Δωδεκανήσου Αγ. Βασιλείου
- Βασ. Αλεξάνδρου Πελασγίας Φαβιέρου
- Αγ. Τριάδος
- Σικάγου Περικλέους
- Αίγλης Τεμπών
3.Την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος ενισχύοντας τα Μέσα Δημόσιας Συγκοινωνίας, όπως τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς και, κυρίως, του Μέτρο.
4.Τον καθορισμό χρήσεων γης γενικής κατοικίας, πολεοδομικών κέντρων, κέντρων κοινωνικών εξυπηρετήσεων, εμπορικών καταστημάτων, χώρων συνάθροισης κοινού, πολιτιστικών κέντρων, εκπαιδευτικών εγκαταστάσεων, αθλητικών εγκαταστάσεων, κλπ.
5.Τη δημιουργία χρήσης ελεύθερων χώρων αστικού πρασίνου.
6.Τον καθορισμό και τη δημιουργία χώρων ΒΙΠΑ προς εξυγίανση του αστικού περιβάλλοντος.
Στόχος της τροποποίησης του ΓΠΣ του Δ. Περιστερίου:
Η τροποποίηση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου του Δήμου Περιστερίου στοχεύει στον έλεγχο και στη ρύθμιση των χρήσεων γης με απώτερο σκοπό την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, τη δημιουργία ενός βιώσιμου ανθρωπογενούς περιβάλλοντος και την αναβάθμιση του αστικού τοπίου.
Ειδικότερα, το νέο ΓΠΣ του Δήμου Περιστερίου αποσκοπεί σε:
Προστασία του εξωαστικού περιβάλλοντος και την εξυγίανση της υφιστάμενης, εκτός ορίων ελαιώνα, βιομηχανικής περιοχής.
Δημιουργία πόλης με πολυκεντρική δομή, ανάδειξη του κέντρου σε κέντρο υπερτοπικής σημασίας και χωροθέτηση επιτελικών υπηρεσιών διοίκησης.
Δημιουργία αυτοτελών πολεοδομικών ενοτήτων με επιτελικές λειτουργίες διοίκησης στου βασικούς οδικούς άξονες.
Ιεράρχηση της οδικής κυκλοφορίας και οργάνωση της στάθμευσης με δημιουργία χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων.
Μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου και κατ επέκταση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης με προτάσεις οργάνωσης του δικτύου κυκλοφορίας και έμφαση στα Μέσα Σταθερής Τροχιάς (όπως, η επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό από Αγ. Δημήτριο προς Ανθούπολη, ο κυκλοφοριακός διάδρομος της Λ. Θηβών ως επιφανειακός υπόγειος άξονας μέσου σταθερής τροχιάς).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr