“Ως ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας λαμβάνουμε καταγγελίες πολιτών Καταναλωτών σχετικά με την αναγραφή τιμών στα προϊόντα πώλησης ή και να μην υπάρχουν γενικοί τιμοκατάλογοι σε χώρους όπως Κυλικεία αρχαιολογικών χώρων, μουσεία που ως εκ θαύματος τα έχει πάρει ένας επιχειρηματίας ;
Κύριοι της ΔΙΜΕΑ έχετε πάει ποτέ για έλεγχο σ αυτούς τους χώρους ;” Αυτό σημειώνει το ΙΝΚΑ και τονίζει:
Και εάν ναι γιατί καλύπτετε τον επιχειρηματία ;
Θα μου πείτε πως εδώ και έναν χρόνο μέρες από 29 Μαΐου 2023 μετά από καταγγελία του ΙΝΚΑ Γενικής Ομοσπονδίας Καταναλωτών Ελλάδας για συγκεκριμένες αλυσίδες φούρνων δεν έχετε κάνει απολύτως τίποτα.
Είναι απορίας άξιο γιατί υπάρχετε και ποιους προστατεύετε;
Με βάση ποιων εντολών γίνονται οι έλεγχοι ;
Υπάρχει πρόγραμμα, εντολή και από ποιόν ;
Κύριοι του ανάπτυξης και επενδύσεων ποιος τελικά είναι ο ρόλος σας ;
Εμείς ως ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας τα λέμε δημόσια, εσείς μάλλον μας γράφετε ιδιωτικά ;
Πόσους ελέγχους έχετε κάνει σε μουσεία, αρχαιολογικούς χώρους σχετικά με την ως άνω καταγγελία ;
Γιατί εμείς τα βλέπουμε ως ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας και εσείς όχι ;
Πόσο θα συνεχιστεί η παρανομία και παραβατικότητα σε Μουσεία, αρχαιολογικούς χώρους, αεροδρόμια, καράβια, πλοία, λιμάνια, γήπεδα, νοσοκομεία σχολεία, Πανεπιστήμια όπου υπάρχουν σχετικές διατάξεις περί υποχρεωτικής διατίμησης;»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr