Όλα θα ξεκινήσουν μόλις δοθεί η σχετική έγκριση των Βρυξελλών. Μόλις συμβεί αυτό, θα δρομολογηθούν αμέσως οι διαδικασίες για το κλείσιμο της Ολυμπιακής και στη θέση της θα δημιουργηθεί μια νέα εταιρεία -όπως συνέβη και με τη βελγική Sabena- η οποία θα επιδιωχθεί να έχει το ίδιο όνομα και σήμα με τις σημερινές Ολυμπιακές Αερογραμμές, είτε ένα παραπλήσιο όνομα (π.χ. Αir Οlympic) και το ίδιο σήμα.
Η νέα αεροπορική εταιρεία θα κληρονομήσει το μεγαλύτερο μέρος των σημερινών δρομολογίων των Ολυμπιακών Αερογραμμών και θα λειτουργήσει αμέσως μόλις κλείσουν οι ΟΑ, ώστε «να μην υπάρξει κενό ούτε μιας μέρας». Η εταιρία θα καλύπτει κυρίως το εσωτερικό δίκτυο, τους βασικούς ευρωπαϊκούς και περιφερειακούς προορισμούς, ενώ ο στόλος της δε θα έχει περισσότερα από 25-30 αεροπλάνα.
Βέβαια στην περίπτωση της βελγικής Sabena, της οποίας τη θέση πήρε μια πολύ μικρότερη εταιρεία, είναι ότι στην περίπτωση της Ελλάδας λόγω των νησιών και γενικότερα της γεωγραφίας της χώρας, «η νέα εταιρεία δεν μπορεί να είναι αρκετά μικρότερη από τη σημερινή».
Στόχος είναι, πέραν της εταιρείας αεροπορικού έργου, να διατηρήσει την τεχνική βάση συντήρησης αεροσκαφών, τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης εδάφους (ground handling), τις εταιρείες αεροπορικών καυσίμων και τη σχολή πιλότων. Όλες αυτές οι δραστηριότητες θα πουληθούν σε ιδιώτες.
Όσον αφορά το μέλλον των εργαζομένων της Ολυμπιακής στην καινούργια εταιρεία θα παραμείνουν λιγότεροι από τους μισούς εργαζόμενους της, οι οποίοι θα κληθούν να υπογράψουν νέες συμβάσεις εργασίας με όρους ελεύθερης αγοράς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr