Όσον αφορά τη συχνότητα της διαδικτυακής πλοήγησης στη χώρα μας, οι περισσότεροι από τους μισούς χρήστες του Ιnternet συνδέονται σχεδόν κάθε ημέρα για αναζήτηση πληροφοριών και επικοινωνία. Αντίθετα, πιο αραιή είναι η χρήση στους νέους. Είναι ενδεικτικό ότι, ενώ το 74% των μαθητών είναι εξοικειωμένο με το Ιnternet και ένα μεγάλο ποσοστό το χρησιμοποιεί για τις σχολικές εργασίες, λιγότερο από το 25% το χρησιμοποιεί καθημερινά. Το γεγονός αποδεικνύει την έλλειψη ουσιαστικής αξιοποίησης των υπολογιστών και του Ιnternet στην εκπαίδευση.
Σημαντική βοήθεια φαίνεται πως προσφέρει η πλοήγηση για την ενημέρωση των υπηρεσιών του Δημοσίου προς τους πολίτες, όχι όμως και για τη χρήση τους. Οι μισοί Έλληνες και Ελληνίδες οι οποίοι χρησιμοποιούν το Ιnternet δηλώνουν ότι έχουν αξιοποιήσει τους διαδικτυακούς τόπους των δημοσίων οργανισμών για να βρουν πληροφορίες, καθώς και για την έκδοση πιστοποιητικών. Λιγότερο όμως από το 10% έχει χρησιμοποιήσει κάποια υπηρεσία του Δημοσίου μέσω του Ιnternet.
Η έρευνα υποδεικνύει ότι παρά την πρόοδο που έχει αναμφισβήτητα καταγραφεί, οι αριθμοί συνεχίζουν να δείχνουν μια χώρα χωρισμένη στα δύο: αυτή των νέων, των μορφωμένων, των υψηλότερων εισοδημάτων και των αστικών περιοχών, η οποία κινείται γοργά προς την ψηφιακή εποχή, και την άλλη Ελλάδα του «ιντερνετικού νότου», των μεγαλύτερων ηλικιών, των αγροτικών περιοχών και των χαμηλών εισοδημάτων, η οποία φαίνεται να υστερεί και οι δείκτες της βρίσκονται στο μισό της «άλλης» Ελλάδας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr